Performancing Metrics

آخرین ال کلاسیکو سال 2016 برنده نداشت | اتاق خبر
کد خبر: 383097
تاریخ انتشار: 13 آذر 1395 - 20:47
گلزنی راموس در دقیقه 90
رئال مادرید و بارسلونا در آخرین ال کلاسیکو سال 2016 امتیاز های خود را تقسیم کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دویست و سی وسومین ال کلاسیکو شنبه شب بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ برگزارشد. این دیدار از هفته چهاردهم لالیگا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پیش از آغاز دیدار یک دقیقه سکوت به خاطر قربانیان سانحه هوایی کلمبیا برقرار شد (در این حادثه تیم چاپه کوئنسه برزیل 17 بازیکنش را از دست داد). بازی با ضربه کریم بنزما شروع شد. در دقایق ابتدایی چند خطا روی بازیکنان مادرید انجام شد که مهمترین شان متوقف شدن لوکاس واسکس مهاجم مادرید در محوطه جریمه بود اما کلوس گومس (داور) اعتقادی به خطا نداشت.

آبی اناری ها توپ را در اختیار داشتند و به دنبال پیدا کردن راهی برای باز کردن دروازه مادرید بودند. در یکی از حمله ها ضربه سرخی روبرتو به بازوی سرخیو راموس برخورد کرد و آبی اناری ها نتواستند از موقعیت خود بهره ببرند. بازیکنان تیم میزبان معتقد به خطا هند بودند.

نخستین کارت زرد بازی را ایسکو در دقیقه 13 دریافت کرد. هافبک مادرید روی نیمار خطا کرد و با جریمه داور مواجه شد. در ادامه لوییس سوارس یک موقعیت خوب را برای میزبان در دقیقه 20 از دست داد. ضربه او به پای رافائل واران برخورد کرد. سفیدپوشان چند دقیقه بعد فرصت گلزنی داشتند اما توپ از روی سر کریستیانو رونالدو رد شد. دقایقی بعد نیمار با خطا روی واسکس کارت زرد دریافت کرد و بازی بعد در لالیگا را ازدست داد.
در این لحظات از بازی بازیکنان مادرید با خطاهای متعدد آبی اناری ها متوقف شدند که این موضوع با اعتراض تماشاگران میزبان همراه بود. در دقیقه 36 مارک آندره تراشتگن ضربه رونالدو را دفع کرد و توپ به بیروت رفت. سه دقیقه بعد ضربه لیونل مسی به دست دنی کارواخال برخورد کرد اما باز هم داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقایقی بعد مهاجم پرتغالی یک موقعیت دیگر را از دست داد. واسکس پس از پشت سر گذاشتن بازیکنان بارسا به رونالدو پاس داد و ضربه آرام او در دستان تراشتگن قرار گرفت. در دقایق پایانی نیمه نخست یک کرنر نصیب مادریدی ها شد که ضربه واران درجایی که تراشتگن ایستاده بود فرود آمد و دروازه بان آلمانی به راحتی آن را مهار کرد.

گومس پس از 45 دقیقه تلاش بی نتیجه دو تیم برای باز کردن دروازه، سوت پایان نیمه نخست را به صدا در آورد. آبی اناری ها با وجود مالکیت بیشتر تنها یک شوت در چارجوب داشتند، درمقابل سفیدپوشان چهار ضربه شان در چارچوب قرار گرفت. مادریدی ها موقعیت بیشتری برای باز کردن دروازه میزبان داشتند اما ضربات پایانی آن ها خیلی خطرناک نبود.

در نیمه دوم نخستین ضربه به سمت دروازه از طرف مادریدی ها بود. شوت رونالدو با اختلاف زیادی به بیرون رفت. تنها دو دقیقه بعد دروازه سفیدپوشان باز شد. پس از خطایی که داور به نفع آبی اناری ها سوت زد، نیمار پشت ضربه ایستاد و سانتراو به لوییس سوارس رسید. مهاجم بارسلونا به زیبایی با ضربه سر دروازه مادرید را باز کرد. در ادامه بنزما صاحب موقعیت شد اما نتوانست از آن استفاده کند.

نخستین تعویض بازی در دقیقه 59 انجام شد، آندرس اینیستا به جای ایوان راکیتیچ وارد زمین شد و بازوبند کاپیتانی که بر بازوی مسی بود را بر دستانش بست. آبی اناری ها پس از گل راحت تر در زمین بازی می کردند.  تعویض نخست سفیدپوشان در دقیقه 65 انجام  و کاسیمرو جایگزین ایسکو شد. دقایقی بعد نیمار یک فرصت خوب را از دست داد. با حرکت زیبای اینیستا توپ به نیمار رسید، مهاجم برزیلی کارواخال را پشت سر گذاشت اما ضربه اش با اختلاف زیادی به بیرون رفت. موقعیت دیگری برای آبی اناری ها به وجود آمد که ضربه اینیستا در چارچوب نبود. حمله های میزبان ادامه داشت و این بار مدافعان مادریدی مانع از باز شدن دروازه شان شدند.

سوارس در دقیقه 74 کارت زرد دریافت کرد. مهاجم آبی اناری ها به علت اعتراض به داور با جریمه رو به رو شد. بنزما نیز دقیقه 76 از زمین بیرون رفت و مارکو آسنسیو جایگزینش شد. تعویض بعد به بارسلونا اختصاص داشت، آردا توران به جای گومز به میدان آمد. مسی در دقیقه 81 با پاس فوق العاده اینیستا صاحب موقعیتی عالی شد اما ضربه اش به بیرون رفت. در ادامه ضربه سر راموس با اختلاف کمی از روی دروازه بارسا به بیرون رفت. نیمار پس از این ضربه (دقیقه 87) تعویض شد. رونالدو نیز فرصت خیلی خوبی را از دست داد. در ادامه ماسکرانو به علت خطا کارت زرد دریافت کرد. پشتس این ضربه مودریچ ایستاد و راموس توانست در دقیقه 90 گل تساوی را با سانتر هافبک کروات به ثمر برساند. در وقت های اضافی آبی اناری ها فرصت گلزنی داشتند اما توپ وارد دروازه نشد و در نهایت امتیاز ها تقسیم شد.

رئال مادرید با 34 امتیاز صدرنشین باقی ماند و بارسلونا با 28 امتیازدر رتبه دوم ماند.

در ادامه بازی های امشب ابتدا ویارئال به مصاف لگانس می رود و در آخرین دیدار اتلتیکومادرید برابر اسپانیول قرار می گیرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید