Performancing Metrics

«علی‌البدل» رقیب «پایتخت» می‌شود؟ | اتاق خبر
کد خبر: 383299
تاریخ انتشار: 15 آذر 1395 - 12:30
تهیه‌کننده سریال نوروزی شبکه اول اظهار کرد: «علی‌البدل» کار خوب و حتی قوی‌تر از سریال «پایتخت» است.

به گزارش اتاق خبر، الهام غفوری در پاسخ به این پرسش که آیا سریال «علی‌البدل» می‌تواند رقیب مجموعه سریال‌های «پایتخت» باشد؟ گفت: به همراه تیمی که پشت  «علی‌البدل» بودند، تلاش کردیم به گونه‌ای پیش برویم که بتوانیم کار خوبی را به مخاطبان ارائه دهیم؛ اما به این پرسش که آیا این سریال می‌تواند رقیب «پایتخت» باشد، باید مردم پاس دهند. ولی به نظرم «علی‌البدل» کار خوب و حتی قوی‌تر از سریال «پایتخت» است.

او با بیان اینکه سریال «علی‌البدل» هم ‌اکنون مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد، یادآور شد: مونتاژ  این سریال در حال اتمام است و فقط بخش موسیقی آن باقی مانده است. به ما این طور اعلام شده است که باید «علی‌البدل» را برای نوروز آماده کنیم و قرار است این مجموعه تلویزیونی از شبکه یک سیما پخش شود.

 

 

غفوری درباره مدت زمان مراحل تولید و پیش‌تولید سریال «علی‌البدل» توضیح داد: مرحله پیش‌ تولید از ۱۵ فروردین شروع شد، ۲۵ اردیبهشت ماه پروژه کلید خورد که تا ۱۵ شهریور ماه هم تصویربرداری ادامه داشت و بعد هم مراحل مونتاژ و پایانی کار آغاز شد؛ اما به غیر از این مراحل، یک پروسه تقریباً چهار ماهه هم در سال گذشته برای سریال «علی‌ابدل» طی کرده بودیم که مربوط به پیدا کردن لوکیشن‌ها می‌شد. در واقع ما پیش از آغاز کار تقریباً تمام نقاط ایران را دیده بودیم و فقط باید انتخاب می‌کردیم که در نهایت هم به این خاطر که هوا رو به گرمی بود، با توجه به شرایط، شهر همدان را به عنوان بهترین گزینه انتخاب کردیم.

این تهیه‌کننده تلویزیونی اظهار کرد: همه تلاش ما این بود کاری را ارائه دهیم که مردم دوست داشته باشند. سریال «علی‌البدل» واقعاً پروژه سختی بود؛ ترکیب چهار روستا برای به وجود آوردن یک لوکیشن و بسیار موارد دیگر نیازمند تلاش شبانه‌روزی بود و من از تلاش همه اعضای تیم این پروژه تشکر و قدردانی می‌کنم. 

مجموعه تلویزیونی «علی‌البدل» که قرار است در لوکیشنی خاص و با دکورسازی در فضایی متفاوت روایت شود، قصه‌ای طنز به قلم محسن تنابنده و خشایار الوند دارد. تمامی بخش‌های این سریال در حوالی شهر همدان تولید خواهد شد و روایت قصه در ناکجاآبادی اتفاق می‌افتد.

سیروس مقدم خلاصه داستان سریال «علی‌البدل» را اینگونه روایت می‌کند: من «علی البدل» هستم. فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گویند لالی، حرف بزنم می‌گویند حق رای نداری. خلاصه هم هستم، هم نیستم.

 مهدی هاشمی، مهدی فخیم‌زاده، احمد مهرانفر، حسین محب‌اهری، هادی کاظمی، هومن حاج‌عبدالهی، محمود جعفری، عزت‌الله رمضانی‌فر، بهرام افشاری، فروغ قجابگلی، هدیه آزاده، مهسا باقری، فرشته گلچین، آرزو نبوت، میثم چگینی و محسن تنابنده از جمله بازیگرانی هستند که در سریال«علی‌البدل» ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل سریال «علی ابدل» عبارتند از: محسن تنابنده (طراح، سرپرست فیلمنامه، مشاور کارگردان و بازیگردان)، خشایار الوند (نویسنده)، حسن وارسته (مشاور فیلمنامه)، محمود اتحادی (مدیرتولید)، فرشاد گل سفیدی (مدیرتصویربرداری و تصویربردار )، اصغر نژادایمانی (طراح صحنه و لباس)، مجید اسکندری (طراح گریم)، امیر پرتوزاده (مدیرصدابرداری)، محمد فوقانی (عکاس)، مجتبی احمدی (مشاور رسانه‌ای)، آرش صالحی (مدیر تدارکات)، فهیمه کمالی (مدیربرنامه‌ریزی)، مصطفی تنابنده (دستیار یک کارگردان)، آسیه معصومی (منشی صحنه)، اصغر رحمانی (مجری دکور)، خسرو احدزاده (فیلمبردار پشت صحنه)  ومحمدرضا آهی (دستیار تهیه).

ایسنا

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید