Performancing Metrics

تاکید معاون شهردار بر حل مشکل پرسنل اتوبوسرانی | اتاق خبر
کد خبر: 383678
تاریخ انتشار: 17 آذر 1395 - 07:47
معاون شهردار تهران از اهتمام ویژه شهرداری برای حل مشکل پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی خبر داد.

نوسازی اتوبوس و ناوگان اتوبوسرانی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ناصر امانی صبح امروز در سیصد و دهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تذکر برخی از اعضای شورا مبنی بر برخورد نامناسب با تجمع کنندگان شرکت اتوبوسرانی با بیان اینکه ما نیز به مانند شما در جلسه بودیم و تنها دیدیم که از خیابان وحدت اسلامی نیروهای پلیس مستقر هستند گفت: پلیس اعلام کرد که یک تشکل منحل شده غیر قانونی اطلاعیه‌ای برای تجمع صادر کرده و بر همین اساس مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه این موضوعی میان نیروهای امنیتی و تجمع کنندگان بوده است گفت: شهردار تهران در این میان چه کاره است که برخی اعضا به شهردار تذکر می‌دهند؟.

وی در خصوص انتقاد اعضاء مبنی بر بی خبر بودن اعضای شورا از تغییر وضعیت قرارداد 5000 نفر از پرسنل گفت: از سال 94 تا کنون پیگیر اخذ مجوز از اداره امور اداری و استخدامی کشور هستیم تا تعدادی از کارکنان شهرداری را تغییر وضعیت دهیم.

امانی با بیان اینکه دو سوم کارکنان شهرداری قراردادی هستند گفت: بر اساس قانون افراد به انتخاب شهردار تهران می‌توانند در خصوص نحوه تغییر وضعیت صحبت کنند و این مسئله جزء حقوق شهرداری تهران است.

وی با بیان اینکه فراخوانی برای برگزاری آزمون اعلام شده است، افزود: 11 شرکت وظیفه تامین نیروی انسانی شهرداری تهران را بر عهده داشتند که حالا با دستور شهردار این شرکت‌ها تغییر وضعیت می‌دهند چرا که پیش از این اعتبارات آنها را در سرفصل‌های عمرانی می‌دیدیم و حالا شهردار گفته که آنها تغییر وضعیت دهند.

وی با بیان اینکه عموما با تغییر وضعیت قرارداد کارکنان شاهد کاهش بودجه در هزینه‌ها هستیم گفت: برآورد ما این است که با تغییر وضعیت در قرارداد 5000 نفر از پرسنل شاهد کاهش بودجه نیز خواهیم بود.

به گفته امانی شهرداری تهران اهتمام ویژه‌ای در راستای حل مشکل پرسنل شرکت واحد دارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید