Performancing Metrics

مهمترین موضوع کسب برد و صعود بود | اتاق خبر
کد خبر: 384012
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 13:14
مورینیو
سرمربی منچستریونایتد از نحوه بازی تیمش برابر زوریا ابراز رضایت کرد.

اتاق خبر:در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا ۱۷ دیدار برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مچستر یونایتد با شکست زوریا به دور بعد راه پیدا کرد.  منچستر یونایتد با دو گل زلاتان و میخیتاریان برابر زوریا در هفته پایانی لیگ اروپا به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند.

ژوزه مورینیو بعد از صعود تیمش به مرحله حذفی لیگ اروپا گفت: پس از شکست در بازی مقابل فاینورد  و فنرباغچه می دانستیم برد در این بازی چه اندازه مهم است. البته می دانستیم در صورت مساوی و حتی باخت هم صعود می کنیم ولی برای برد به اوکراین آمدیم.  حریف از لحاظ تدافعی خوب بود، چندین موقعیت را در ضد حملات و یک ضربه آزاد داشتند، اما ما بر بازی مسلط بودیم و اگر به آمار نگاه کنید، ما تیمی بودیم که باید برنده بازی می شد. اما بله، آن ها به اندازه ای خوب بودند که یک بازی سخت را برای ما بسازند. خوشبختانه از همان ابتدا بازی خوب و روانی را از خود نشان دادیم. بازی برابر زوریا آسان نیست. آنها تیمی بزرگ و با شخصیت هستند و ورزشگاه خوبی دارند. تعجب می کنم که این تیم در رده سوم جدول لیگ اوکراین قرار دارد. آنها تیمی باکیفیت و با نظمی هستند. برای ما مهمترین موضوع کسب برد و صعود به مرحله بعد بود.

مورینیو درباره مخیتاریان گفت:  او بازیکنی بزرگ با روحیه بالا است. من از شخصیت و واکنشی که او در هفته های اخیر داشته است لذت بردم. او ستاره خوبی برای ما بوده است.کاملا به او اعتماد دارم. او بازیکنی است که در پست مهاجم کناری به میدان می‌رود ولی ممکن است در ادامه ی فصل در پست های مختلفی بازی کند. چنین بازیکن هایی مثل مخیتاریان در این پست به مراقبت های زیادی نیاز دارند و ما تمام تلاش خودمان رابرای حمایت از او انجام می دهیم. او شخصیت بالایی دارد و این موضوع را فصل قبل نیز نشان داده است. قطعا آینده روشنی در انتظار اوست.  اکنون مخیتاریان خوب بازی می کند، در لیگ برتر، در لیگ اروپا و در جام اتحادیه . حالا این گل کمی خوشحالی بیشتر را برای او به ارمغان می آورد، بنابراین من برای او بسیار خوشحال شدم و امیدوارم در ادامه همین روند را ادامه دهد.

سرمربی یونایتد ادامه داد: چمن ورزشگاه نسبت به روز قبل بهتر شده بود ولی واقعا نمی شد شرایطی بهتر از این ایجاد کرد. اگر برای یوفا مهم است باید بازیهایی که در اوکراین برگزار می شود را در ابتدای فصل لیگ اروپا قرار دهد. در این موقع از فصل سرمای زیادی در اوکراین است و شرایط زمین خیلی سخت شده بود. در حال حاضر ما پنجشنبه ها در لیگ اروپا به میدان می رویم و بازی ما را در لیگ برتر روز یکشنبه می گذارند. هیچوقت به ما روز دوشنبه بازی نمی دهند. به هر حال این شرایطی است که یوفا و اتحادیه فوتبال انگلیس باید با آن مقابل کند.

منچستریونایتد این هفته باید در لیگ برتر روز یکشنبه برابر تاتنهام در اولدترافورد به میدان بروند. آنها در دیدارهای اخیر خود به تساوی دست یافتند و شرایط چندان خوبی نداشتند.

مبنع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید