Performancing Metrics

صعود منچستر یونایتد و آلکمار به دور بعد لیگ اروپا / جهانبخش ۲۰ دقیقه بازی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 384016
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 13:40
منچستر یونایتد با دو گل زلاتان و میخیتاریان برابر زوریا در هفته پایانی لیگ اروپا به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند. آلکمار هم در حالیکه جهانبخش را ۲۰ دقیقه در ترکیب خود داشت زنیت را شکست داد و به دور بعد صعود کرد.

اتاق خبر: در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا ۱۷ دیدار برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مچستر یونایتد با شکست زوریا به دور بعد راه پیدا کرد و آلکمار هم با جهانبخش زنیت پرستاره را شکست داد.

گروه A

منچستر یونایتد که در خانه زوریا به میدان رفته بود توانست با دو گل به پیروزی برسد تا با ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی جای گیرد و به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند.

گل‌های‌ شیاطین سرخ را در این دیدار هنریک میختاریان و زلاتان ابراهیموویچ به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این گروه، فنرباغچه در خانه فاینورد با یک گل به پیروزی رسید تا به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

گروه B

آپوئل نیکوزیا که در ورزشگاه خانگی خود از المپیاکوس پذیرایی کرد با دو گل به پیروزی رسید تا با ۱۲ امتیاز و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

در دیگر دیدار این گروه، یانگ بویز با سه گل آستانه را شکست داد تا با ۸ امتیاز و به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند.

گروه C

در حساس‌ترین دیدار این گروه، سن آتین در خانه اندرلخت دست به کار بزرگی زد و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند. اندرلخت هم با ۱۱ امتیاز در رده دوم جای گرفت.

در دیگر دیدار این گروه، ماینتس با دو گل گابالا را شکست داد و ۹ امتیازی شد.

گروه D

در حساس‌ترین دیدار این گروه آلکمار دست به کار بزرگی زد و توانست در ورزشگاه خانگی خود زنیت آماده را با نتیجه سه بر دو شکست دهد تا با ۸ امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند.

زنیت با ۱۵ امتیاز پیش از این صعود خود به دور بعد را نهایی کرده بود.

علیرضا جهانبخش در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان نرفت و در دقیقه ۷۰ وارد بازی شد.

گروه E

رم که پیش از این صعود خود به عنوان تیم نخست را به دور بعد نهایی کرده بود در خانه آسترا به میدان رفت که این دیدار برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

رم با ۱۲ امتیاز  به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کرد و آسترا هم با ۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به دور بعد راه پیدا کرد.

گروه F

در این گروه یک دیدار برگزار شد. بیلبائو که در ورزشگاه خانگی راپیدوین به میدان رفت با تساوی یک بر یک متوقف شد تا با ۱۰ امتیاز صعود خود به دور بعد را نهایی کند.

دیگر دیدار این گروه به تعویق افتاده است اما گنک با هر نتیجه‌ای به دور بعد راه پیدا می‌کند.

گروه H

شاختار دونتسک اوکراین بهترین عملکرد را در مرحله گروهی به نام خود به ثبت رساند. این تیم توانست در هفته پایانی هم با نتیجه ۴ بر دو براگا را از پیش رو بردارد تا با ۱۸ امتیاز به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

در دیگر دیدار این گروه خنت با یک گل قونیه اسپور را شکست داد تا با ۸ امتیاز و به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند.

گروه J

فیورنتینا توانست در ورزشگاه خانگی قره باغ با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا با ۱۳ امتیاز به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

در دیگر دیدار این گروه پائوک با دو گل اسلووان لیبرچ را شکست داد تا با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند.

گروه L

در حساس‌ترین دیدار این گروه ویارئال با نتیجه دو بر یک استیوا بوخارست را از پیش رو برداشت تا با ۹ امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند.

در دیگر دیدار این گروه، عثمانلی اسپور با دو گل زوریخ را از پیش رو برداشت تا با ۱۰ امتیاز در صدر این گروه قرار گیرد.

مبنع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید