Performancing Metrics

مارتینس من را از زندان آزاد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 384048
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 17:00
لوکاکو:
مهاجم تیم ملی بلژیک از شرایط خود در تیم ملی این کشور سخن به میان آورد.

لوکاکو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم ملی بلزیک در انتخابی جام جهانی با درخشش روملو لوکاکو توانسته در صدر جدول گروه خود قرار گیرد. لوکاکو در این رقابت ها عملکرد خیلی خوبی داشته و توانسته اکثر گل های تیم ملی کشورش را به ثمر برساند.  او قبلا زمانی که ویلموتس هدایت این تیم را بر عهده داشت، در جام جهانی تنها یک گل برابر آمریکا به ثمر رساند و در یورو 2016 نیز عملکرد انتقادامیزی ارائه داده بود.

روملو لوکاکو درباره شرایط خود در تیم ملی بلژیک گفت: از وقتی مارتینس هدایت تیم ملی بلژیک را بر عهده گرفته است، بازیهای خوبی ارائه دادم و خیلی با قبل فرق کردم. مارتینس من را از زندان آزاد کرد و الان خیلی احساس آزادی دارم. دقیق می دانم چه انتظاری از من وجود دارد. مارتینس خیلی راحت از من انتظار دارد و به راحتی می گوید باید چه کاری انجام بدهم. سیستمی که مارتینس در تیم ملی داشته بسیار موثر بوده است و واقعا باید از او تشکر کرد در چنین مدت کمی توانسته با دفاع سه دفاع علاوه بر تغییر تاکتیک سریع در تیم ملی بلژیک شرایط را تا حد زیادی برای بازیکنان راحت کند. من قبل از اینکه مارتینس سرمربی بلژیک شود به خوبی از او شناخت داشتم و می دانستم چه مربی خوبی روی نیمکت تیم قرار دارد. او در اورتون و حتی قبل تر در ویگان به خوبی توانسته بود اعتبار خوبی در لیگ برتر داشته باشد. 

روملو لوکاکو در 54 بازی برای تیم ملی بلزیک توانسته است 19 گل به ثمر برساند و نقش مهمی در آینده تیم ملی کشورش دارد. او در بخش پایانی صحبت های خود گفت: انتقادی که قبلا از ستاره های بلژیک یعنی هازارد، کاراسکو و دی بروین شده بود سزاوارانه نبود و بازیکنان نهایت تلاش خود را در تیم ملی داشتند. با این حال معتقدم که بازیکنان رفته رفته اعتبار گذشته خودشان را در تیم ملی به دست خواهند آورد.

بلژیک در صدر جدول گروه H انتخابی جام جهانی در اروپاست. آن‌ها ۲ امتیاز بیش از یونان و ۵ امتیاز بیش از بوسنی دارند. بلژیکی‌ها در دوره قبل جام جهانی توانستند به جمع ۸ تیم راه یابند ولی با شکست یک بر صفر برابر آرژانتین با گلی که ایگواین به ثمر رساند، از رسیدن به مراحل بالاتر بازماندند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید