Performancing Metrics

وزیر بهداشت:‌ با دعوا نمی شود کشور را ساخت | اتاق خبر
کد خبر: 384056
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 17:52
راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت سراوان
وزیر بهداشت گفت: مسیر اعتدال و پرهیز از تشنج چه در عرصه داخلی و چه بین المللی که دولت یازدهم در پیش گرفته است، بهترین مسیر است.

قاضی زاده هاشمی ،وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه امروز هیات دولت

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در ادامه سفر خود به سیستان و بلوچستان در جمع مسئولان، معتمدین و مردم سراوان ضمن ابراز خرسندی از اینکه در آستانه هفته وحدت توفیق دومین حضور در این شهرستان را داشته ام ،گفت: امیدوارم همه مسلمانان کشور به خصوص مسلمانان ساکن این منطقه با تآسی به سیره پیامبر اکرم ( ص) در صلح و آرامش به سر برند و از مواهب دنیا بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه، یکی از بهترین آرزوهای ما برای این استان این است که، بیمارستان در دست ساخت سراوان به بهره برداری برسد، گفت: امیدوارم طبق وعده ای که دوستان ما در وزارت راه و شهرسازی در این خصوص داده اند، بتوانیم قبل از پایان دولت یازدهم این بیمارستان را به بهره برداری برسانیم.

دکتر هاشمی در ادامه افزود: آرزوی دیگر ما طی کردن پله های رشد و ترقی جوانان ساکن در این استان است همانطور که عدالت، انصاف و اخلاق حکم می کند جوانان این منطقه نیز همانند پایتخت نشینان و کلان شهرها باید از امکانات لازم برای پیشرفت برخوردار شوند.

وزیر بهداشت اظهار امیدواری کرد: راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت با پیگیری نماینده سخت کوش سراوان که در حال پیگیری است، به خوبی انجام شود و بتواند گام مهمی در آموزش نیروهای این حوزه برداشته شود.

دکتر هاشمی ضمن ابلاغ سلام گرم رییس جمهوری به مردم استان سیستان و بلوچستان گفت: همه باید در راستای استقرار آرمان های انقلاب اسلامی که هدفش دستگیری از محرومین و ارتقاء مکارم اخلاقی است تلاش کنیم .

وی از همراهی و زحمات گروه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان، استاندار و معاونین تشکر و قدردانی کرد و افزود: طبق فرموده ائمه جمعه این شهرستان، با وحدت و همدلی می توانید مسیر ترقی را دنبال کنید و کسانی که خلاف این مسیر حرکت می کنند قطعا اشتباه می کنند.

دکتر هاشمی اذعان کرد: یقینا" مسیر اعتدال و پرهیز از تشنج چه در عرصه داخلی و چه بین المللی که دولت یازدهم در پیش گرفته است، بهترین مسیر است واسلام نیز به همین را توصیه کرده است بنابر این، این بخش از کشور نیز با همدلی ، وحدت و همت شما در آرامش خواهد ماند و مسیر تعالی و پیشرفت را طی خواهد نمود.

براساس گزارش وبدا، وزیر بهداشت تاکید کرد: با دعوا نمی شود کشور را ساخت با تعامل با همسایگان می توانیم کشور را بیش از گذشته آباد کنیم چرا که این شهرستان یکی از نقاط مهم ایران محسوب می شود به همین دلیل سفر خود به سیستان و بلوچستان را از این منطقه آغاز کردم و امیدوارم بیشترین امکان را برای رشد و ترقی استان سیستان و بلوچستان ؛ منطقه زرخیز کشور فراهم کنیم و بتوانیم موجب سربلندی کشور شویم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید