Performancing Metrics

شورای امنیت اسرائیل را به اشغالگری تشویق می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 384766
تاریخ انتشار: 23 آذر 1395 - 23:24
ابوالغیط:
دبیرکل اتحادیه عرب نسبت به کوتاهی شورای امنیت در عمل به مسئولیت‌هایش درقبال ملت مظلوم فلسطین هشدار داده و اعلام کردکه این شورا با کوتاهی‌هایش اشغالگران را به ادامه اقدامات نژادپرستانه‌ای تشویق می‌کند که امنیت و ثبات در منطقه را تهدید می‌کنند.

ابوالغیط

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سعید ابوعلی، معاون احمد ابوالغیط، دبیر کل اتحادیه عرب در مراسمی که به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین برگزار شد، در سخنانی به نیابت از ابوالغیط، بر عدالت مساله فلسطین و احقاق حقوق مشروع بر آن ملت در میان سرنوشتش تاکید کرد.

وی همچنین افزود: طرح صلح عربی که در جریان نشست سران عرب در بیروت در سال ۲۰۰۲ میلادی تصویب شد، بیانگر تمایل واقعی آنها برای تحقق صلح و پایان دادن به درگیری‌های عربی اسرائیلی برای تحقق راهکار دو کشوری است.

معاون ابوالغیط ادامه داد: این طرح همچنان اساس و پایه و محور تحقق صلح مطلوب است اما اسرائیل به اقداماتش در نابودی روند صلح خاورمیانه ادامه می‌دهد و با این کار جامعه جهانی را به چالش و مبارزه طلبی می‌خواند.

ابوعلی در پایان تاکید کرد: شهرک سازی‌های اسرائیلی‌ نیازمند اتخاذ موضعی قاطع برای تشدی فشارها علیه اسرائیل جهت توقف این تجاوزات است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید