Performancing Metrics

فعالیت 7 انجمن تخصصی در اتاق بازرگانی زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 385491
تاریخ انتشار: 29 آذر 1395 - 18:07
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان عنوان کرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: طی چهار سال گذشته 7 انجمن در اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

غلامحسین جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اقدامات اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی در رابطه با حمایت از محصولات مختلف تولیدی استان زنجان و به ویژه در بخش کشاورزی، اظهار کرد: یکی از محصولات استراتژیک تولیدی استان زنجان، زیتون است.

وی با بیان اینکه زیتون تولیدی زنجان از جایگاه بسیار مهمی در کشور برخوردار است، اضافه کرد: با وجود افزوده شدن بخش کشاورزی به وظایف اتاق‌های بازرگانی کشور، اما توجه به این بخش در همه نقاط کشور مورد غفلت واقع شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان با اشاره به تشکیل انجمن زیتون استان زنجان، گفت: بالا رفتن ارزش اقتصادی محصول تولیدی زیتون و همچنین ایجاد سهم‌پذیری استان زنجان از کشاورزی ملی از مزایای تشکیل انجمن زیتون است.

جمیلی با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان به صورت مستمر بر فعالیت‌های انجمن زیتون استان نظارت می‌کند، افزود: هفت انجمن در اتاق بازرگانی استان زنجان طی چهار سال گذشته ایجاد شده که در راستای ایفای نقش موثر در احیای و احقاق حقوق اعضای خود تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی استان زنجان با نظارت مستمر بر فعالیت انجمن زیتون به صورت جدی در راستای حل مشکلات و چالش‌های زیتون‌کاران عمل خواهد کرد، ادامه داد: اتاق بازرگانی استان زنجان سعی دارد تا از انجمن‌های صنفی استان حمایت مالی داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: حمایت‌های مالی اتاق بازرگانی از انجمن‌های صنفی در صورت رضایت حداکثری اعضا از محل اعتبارات این اتاق صورت خواهد گرفت.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید