Performancing Metrics

درخواست ممنوعیت فروش طرح روزانه ترافیک برای 4دی | اتاق خبر
کد خبر: 385761
تاریخ انتشار: 4 دی 1395 - 00:51
قرارگیری شاخص کیفیت هوای امروز تهران روی عدد 153 و ایجاد شرایط ناسالم برای همه گروهها باعث شد تا کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای تهران برای فردا تصمیماتی را اعلام کند.

طرح ترافیک

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ناصر مهردادی - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران - با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط آلودگی هوای تهران و پایداری دما تا فردا و پیش بینی تداوم شرایط ناسالم برای فردا طبق هماهنگی اعضای کمیته شرایط ویژه آلودگی هوا فردا زنگ ورزش کلیه مدارس استان در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد بود.
وی ادامه داد: همچنین فروش آرم روزانه طرح ترافیک برای خودروها در شهر تهران فردا ممنوع بوده و انتظار می رود شهرداری تهران در این خصوص و به لحاظ اهمیت سلامت شهروندان همکاری لازم را داشته باشد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین تصریح کرد: برای فردا فعالیت واحدهای معدنی  شن و ماسه در سطح استان ممنوع خواهد بود.
مهردادی همچنین در توصیه هایی به شهروندان گفت: به افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان ازتردد غیرضروری در فضای باز خودداری کرده و سایر افراد نیز فعالیت های طولانی مدت را در فضای باز کاهش داده و از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنند.
انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید