Performancing Metrics

شرط تامین اجتماعی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان | اتاق خبر
کد خبر: 385799
تاریخ انتشار: 5 دی 1395 - 00:03
معاون سازمان تامین اجتماعی در پی تجمع بازنشستگان مقابل مجلس عنوان کرد
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی علت تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل مجلس را تصویب ماده 13 برنامه ششم توسعه مبنی بر بازنشستگی پیش از موعد و همسان سازی حقوق بازنشستگان دانست و گفت: با همسان سازی حقوق موافق‌ایم اما باید بار مالی آن تامین شود.
زدا معاون سازمان تامین اجتماعی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسن زدا  درباره علت تجمع امروز صبح جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: قرار بود امروز ماده 13 لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس مطرح شود. بازنشستگان به مجلس رفته بودند تا از نتیجه آن کسب اطلاع کنند.

وی افزود:‌ این ماده صبح امروز در مجلس مطرح شد و به کمیسیون تلفیق برگشت که بازنشستگان باید صبر کنند نتیجه آن مشخص شود.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ماده 13 برنامه ششم چهار بند دارد که بندهایی از آن به بازنشستگان مربوط است عنوان کرد: بند «الف» به پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی، بند «ب» به پرداخت حقوق بر مبنای سال های 29 و 30 به بازنشستگان پیش از موعد و بند «ج» به همسان سازی حقوق بازنشستگان مربوط است که کلیت آن رای آورده و قرار شد برای بررسی جزئیات به کمیسیون تلفیق بازگردد؛ امروز  ایراداتی به این ماده وارد شد و باید اصلاح شود تا مجدد به صحن علنی برود.

زدا ادامه داد: با برخی موارد مخالف و با برخی دیگر اعم از همسان سازی حقوق بازنشستگان و موضوع بازنشستگی پیش از موعد موافق هستیم اما باید بار مالی آن تامین شود که دولت پیش بینی نکرده بود.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید