Performancing Metrics

جدیدترین رده‌بندی کیفی خودروهای سنگین | اتاق خبر
کد خبر: 386821
تاریخ انتشار: 27 دی 1395 - 09:52
گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سنگین مسافری و باری تولیدی در آذر ماه امسال منتشر شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در رده‌بندی کیفی خودروهای سنگین مسافری تولیدی در آذر ماه، تنها کیفیت یک اتوبوس مورد بررسی قرار گرفته است.

در این زمینه اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال شرکت عقاب افشان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

اما در گروه کامیونت‌های تولیدی در آذر ماه نیز، کیفیت سه کامیونت مورد بررسی قرار گرفته که هر سه شامل کامیونت ایسوزو NPR۷۵K شرکت بهمن دیزل، کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل و کامیونت FAW سیبا موتور، در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه کامیون‌های تولیدی در آذر ماه نیز، کامیون ایسوزو NPR۷۵M شرکت بهمن دیزل سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است. دو کامیون ایسوزو FVR بهمن دیزل و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل نیز در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه کشنده‌ها نیز، کشنده اسکانیا G۴۱۰ ماموت دیزل دو ستاره و کشنده البرز سایپا دیزل تنها یک ستاره کیفی را کسب کرده است.

در مدل ارزیابی خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره کیفی دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید