Performancing Metrics

چراغ سبز شورای نگهبان | اتاق خبر
کد خبر: 387027
تاریخ انتشار: 1 بهمن 1395 - 11:20
آخرین اخبار انتخابات ۹۶
احتمال حضور مرضیه وحیددستجردی از سوی اصولگرایان برای رقابت با حسن روحانی در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری قوت گرفته است.

احتمال حضور مرضیه وحیددستجردی از سوی اصولگرایان برای رقابت با حسن روحانی در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری قوت گرفته است. هر چند هنوز دستجردی به صورت رسمی اعلام کاندیداتوری نکرده اما سخنگویی او در جبهه تازه‌ تاسیس نیروهای انقلاب و انتقاداتش از وضع موجود نشان می‌دهد شاید اصولگرایان تلاش می‌کنند با معرفی یک زن فضای انتخابات را به نفع خود تغییر دهند. سخنگوی شورای نگهبان هم در صحبت‌هایی حضور زنان را در انتخابات بلامانع دانست که می‌توان از آن به عنوان چراغ سبزی برای حضور بانوان تعبیر کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، این هفته هم مثل هفته گذشته بیشتر اخبار تحت تاثیر درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی قرار داشتند و بسیاری از سیاسیون از انتخابات آینده ریاست‌جمهوری غافل شدند اما به هر حال با توجه به این‌که تنها چهار ماه تا انتخابات ۹۶ باقی مانده برخی اخبار انتخاباتی در طول هفته وجود داشت.

روحانی در پاسخ به احتمال ردصلاحیت‌اش: ما را با شورای نگهبان دعوا نیاندازید

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه راه‌حل دولت برای جلوگیری از تندروی‌هایی چون ایجاد زمزمه‌هایی مبنی بر رد صلاحیت رئیس‌جمهور در انتخابات آتی گفت: ما را با شورای نگهبان دعوا نیاندازید. روابط ما با شورای نگهبان خوب بوده و خوب است. اینها شایعات است و انتخابات یک فرآیندی دارد که تا رسیدن به آن نیز فرصت فراوانی باقی مانده است. امروز باید برای خدمت به نظام و جامعه کمربندهایمان را محکم کنیم.

رئیس‌جمهور در ادامه در پاسخ به این پرسش که آمدن ترامپ چه تاثیری بر انتخابات ایران می‌گذارد و آیا تائید می‌کنید که برای انتخابات آینده حضور می‌یابید یا نه؟ اظهار کرد: راجع به قسمت آخر سوال، جواب دادن سخت است. وجود رئیس‌جمهور جدید در کاخ سفید تاثیر خاصی در انتخابات آینده ایران نخواهد داشت و ایران روند خودش را دارد. مردم تلاش خودشان را انجام می‌دهند و آنچه خواست مردم ایران باشد در انتخابات انجام می‌شود.

مصباحی‌مقدم: زمزمه رد صلاحیت شدن روحانی حرف بیهوده‌ای است

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به آمار انتخابات گذشته و با بیان اینکه طرفدران روحانی نیز اطمینانی به انتخاب دوباره او ندارند، عنوان کرد: اخیرا زمزمه‌هایی مبنی بر ردصلاحیت شدن آقای روحانی شنیده می‌شود که به نظر من حرف بیهوده‌ای است. به هرحال احتمال رای آوردن ایشان هست اما قوت ندارد.

غلامرضا مصباحی مقدم  با اشاره به انتخابات پیش‌رو، احتمال انتخاب مجدد روحانی را ضعیف دانست و اظهار کرد: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که موقعیت ایشان نسبت به سال گذشته افت پیدا کرده است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه در جریان اصولگرایی قدم‌هایی برای انتخابات برداشته شده است، به جبهه مردمی تازه تاسیس نیروهای انقلاب اشاره و تصریح کرد: سناریو به این شکل است که از مجموع شهرستان‌های کشور، افراد معتقد و باایمانی که سابقه انقلابی دارند (حداقل سه نفر از هر استان) در تهران جمع می‌شوند و شاخص‌های موردنظر نیروهای انقلاب که برای انتخابات ۹۶ تعیین شده به این مجمع که حدود ۲۰۰۰ نفر خواهند شد عرضه می‌شود تا اگر بحث و گفت‌وگویی هست بیان شود.

وی ادامه داد: افرادی که جزو نیروهای انقلابی به حساب می‌آیند معرفی می‌شوند به این ۲۰۰۰ نفر و یک ارزیابی صورت می‌گیرد که کسانی که به میدان آمده‌اند بر اساس این شاخصه‌ها کدام امتیاز می‌آورد و کدام نمی‌آورد. آن‌هایی که امتیاز آوردند (حدود ۳۰ نفر) به ۲۰۰۰ نفر معرفی می‌شوند و بر اساس شاخصه‌ها به آن‌ها رای داده می‌شود. انتظار این است که ۱۰ نفر از این مجموعه رای بالاتری بیاورند، به این ۱۰ نفر میدان داده می‌شود تا هرکدام حدود نیم ساعت بیایند و در مجمع دوم نظرات و دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را بیان کنند تا رای گیری مجدد انجام شود و پنج نفر باقی بمانند.

مصباحی‌مقدم همچنین گفت: از ۲۰۰۰ نفر ۲۵ نفر به انتخاب خود اعضا مدیریت کار را به دست خواهند گرفت و روی پنج نفر باقی مانده کار می‌کنند تا قبل ثبت‌نام به یک یا دو نفر برسانند و در نهایت آن دو نفر وارد صحنه انتخابات می‌شوند. این جمع محدود به اصولگرایان نمی‌شود و هرکس که سابقه و روحیه انقلابی داشته باشد می‌تواند وارد این مجموعه شود.

رمضان‌زاده عنوان کرد: روحانی پیروز بی‌رقیب انتخابات

سخنگوی دولت اصلاحات درباره‌ رابطه جریان اصلاحات با روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم تصریح کرد:‌ روحانی بیش از حد مورد نظر موفق عمل کرده است. روحانی فقط رئیس‌جمهور اصلاحات نیست، بلکه رئیس‌جمهور کل کشور است. او رئیس‌جمهور موفقی است هر چند شاید ما اصلاح‌طلبان به اهداف صددرصد خود نرسیده باشیم اما اهل شرط گذاشتن برای روحانی نیستیم و از وی به عنوان کسی که در مسیر درست حرکت می‌کند حمایت می‌کنیم هر چند روحانی اصلاح‌طلب نباشد.

عبدالله رمضان‌زاده درباره‌ این دیدگاه که روحانی به دلیل اطمینان از حمایت اصلاح‌طلبان از خود، به سمت اصولگرایان حرکت می‌کند، گفت: خوب است که روحانی این کار را انجام دهد و با رای بالاتری انتخاب شود. این کار ضرری ندارد. خیلی خوب است که روحانی رئیس‌جمهور هر دو جریان باشد. ما به چنین شخصیت‌هایی نیاز داریم و باید از این رویکرد استقبال کرد.

وی درباره مطرح شدن بحث بررسی صلاحیت روحانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو اظهار کرد: این حرف شورای نگهبان قانونی و منطقی است، ولی من دلیلی برای نگرانی نمی‌بینم. آن‌ها کجا با عملکرد روحانی مشکل دارند؟ برجام  که تایید رهبری را داشته است. منافع ملی هم در اوپک تامین شده است. آن‌ها  با کاهش تورم یا سیاست فرهنگی روحانی مشکل دارند؟ روحانی کدام عمل خارق‌العاده ضد ملی را انجام داده که رد صلاحیت شود؟ از این بابت من نگرانی ندارم و آنقدر قوه عاقله نظام را بالا می‌دانم که روحانی را تایید صلاحیت کند. نگرانی من این است که روحانی بدون رقیب پیروز شود. این وضعیت برای پیشبرد روند دموکراسی خوب نیست که روحانی بدون رقیب توانمند پیروز انتخابات شود. اکنون روحانی هیچ رقیبی ندارد.

رمضان‌زاده در مورد احتمال ورود قالیباف به انتخابات هم تاکید کرد: قالیباف جرات کاندیداتوری ندارد و اقداماتش هم تبلیغی است. اظهار تاسف من از بی‌رقیب پیروز شدن روحانی است.

وی در ادامه درباره‌ احتمال حضور سعید جلیلی افزود:‌ از حضور وی باید استقبال کرد زیرا این جریانات به خاطر روحیه افراطی‌گری که دارند اگر در انتخابات شرکت نکنند به حرکت‌های غیرقانونی روی می‌آورند. باید فضای باز برای گفت‌وگو با آن‌ها ایجاد کرد و مانع حضور آن‌ها نشد، اما متاسفانه من رقیبی برای روحانی نمی‌بینم و حتی مصباح‌یزدی هم از جلیلی حمایت نمی‌کند.

رمضان زاده همچنین درباره‌ اختلافات پیش آمده در درون جبهه اصلاحات و تصمیم حزب اعتماد ملی برای جدایی از این جریان در انتخابات آینده خاطرنشان کرد: اعتماد ملی هنوز موضع خود را روشن نکرده است. اختلاف این جاست که دوستان حزبی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات معتقدند تهیه لیست باید به عهده احزاب گذاشته شود که این مساله نقش برخی اشخاص مهم مثل سید محمد خاتمی که حزبی نیست را نادیده می‌گیرد. سوال این جاست که ما نقش خاتمی را کجا قرار دهیم؟ من فکر می‌کنم شورای عالی سیاست‌گذاری بهتر می‌تواند کلیه احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب را نمایندگی کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اصلاح‌طلبان در تهران لیست ائتلافی با حامیان دولت ارائه می‌کنند یا خیر؟ بیان کرد: باید در این راستا تلاش کنیم که حتما هم مثل لیست امید با مشکل مواجه می‌شویم. من پیش از انتخابات مجلس هم در ستاد ائتلاف سخنرانی کردم و گفتم بابت این لیست حتما مشکل پیدا می‌کنیم، ولی ناچاریم لیست را این‌گونه تهیه کنیم و آنجا گفتم حتما بعضی از اعضای لیست آن طرف می‌روند. ما درانتخابات شوراها حتما یک لیست اصلی و چند لیست فرعی خواهیم داشت البته امیدواریم به این نقطه نرسیم ولی نمی‌توانیم کسی  را هم از دادن لیست منع کنیم.

منتجب‌نیا: اصلاح‌طلبان، روحانی را بهترین گزینه برای انتخابات ۹۶ می‌دانند

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان، روحانی را بهترین گزینه برای انتخابات ۹۶ می‌دانند، گفت: حمایت اصلاح‌طلبان از دولت آقای روحانی به معنای بدون اشکال بودن دولت نیست، ولی با توجه به شرایط موجود و شخصیت‌هایی که در سال ۹۲ بودند و امروز هم هستند بهترین گزینه را برای انتخابات ۹۶ روحانی می‌دانیم.

رسول منتجب‌نیا همچنین بیان کرد: دولت آقای روحانی امروز توانسته گام‌های بلندی در راستای خدمت به جامعه و انقلاب بردارد و امیدواریم در این چند ماه آینده هم به خدمت بیشتر بپردازد و هم اینکه برای دوره آینده باید تلاش کنیم آقای روحانی با رای بالاتری این مسئولیت را همچنان به عهده بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح‌طلبان آلترناتیوی برای آقای روحانی مثل آقای عارف در نظر گرفته‌اند یا نه؟ یادآور شد:‌ اتفاق نظر روی یک فرد به معنای نداشتن آلترناتیو نیست. ممکن است ما برای یک کار ۱۰ نفر را صالح بدانیم ولی بین‌شان فردی مناسبت‌تر و اولویت یک باشد. حکم عقل این است که سراغ او برویم و اگر نشد به سراغ سایر اولویت‌ها برویم. اگر آقای روحانی چه در سال ۹۲ و چه در آینده مطرح می‌شود به معنای نداشتن نیرو در بین اصلاح‌طلبان نیست؛ چرا که هر دو جناح نیروهای شایسته فراوان دارد.

منتجب‌نیا ادامه داد: اما با توجه به شرایط حاکم در کشور در سال ۹۲ بهترین گزینه آقای روحانی تشخیص داده شد و در سال ۹۶ هم گرچه هنوز تصمیم مصوب در جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری یا حزبی اصلاح‌طلبان گرفته نشده اما آن چه استمزاج می‌شود مناسب‌ترین گزینه و اولویت اول آقای روحانی است. ان‌شاء‌الله مشکلی پیش نیاید و ما به آقای روحانی اکتفا کنیم. آقای عارف و دیگران به نوبه خود شایستگی دارند ولی فعلا نظرها روی آقای روحانی متمرکز است.

روایت کرباسچی از خواست هاشمی درباره کاندیداتوری روحانی

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی از خواسته آیت‌الله هاشمی مبنی بر حضور حسن روحانی در انتخابات سال ۹۶ خبر داد و گفت: آقای هاشمی بارها گفته بود که آقای روحانی باید در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری شرکت کند؛ البته هنوز آقای روحانی شخصا در این زمینه چیزی اعلام نکرده است.

غلامحسین کرباسچی با بیان اینکه حضور آقای روحانی در انتخابات ٩٦ مورد نظر آقای هاشمی بود، ابراز امیدواری کرد که شرایط به گونه‌ای باشد که روحانی تصمیم به حضور در انتخابات آتی بگیرد.

اصولگرایان تاکنون کاندیدای قدرتمندی نشان نداده‌اند

نماینده مردم تربت‌جام و باخرز در مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ اظهار کرد: اصولگرایان تاکنون کاندیدای قدرتمندی از خود نشان نداده‌اند، اما سیاست همانند سکه‌ای است که به آسمان پرتاب شده و تا به زمین برسد بارها زیر و رو خواهد شد. به صورت عقلانی و منطقی نباید آقای روحانی رقیبی جدی داشته باشد و با چالش مواجه شود، اما این زمانی است که همه چیز را منطقی ببینیم. رفتارهای غیرمنطقی در سیاست بسیار اتفاق می‌افتد.

تداوم حرکت سال ۹۲ مهمترین هدف اصلاح‌طلبان است

فاطمه سعیدی عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید درباره انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده گفت: قطعا تداوم حرکتی که در خرداد سال ۹۲ آغاز شد مهم‌ترین هدف اصلاح‌طلبان است و امیدواریم آقای روحانی با رأیی قاطع و تاریخی بار دیگر سکان هدایت قوه مجریه را به دست گیرد. پیروزی روحانی در انتخابات سال آتی می‌تواند متضمن ادامه مشی آقای هاشمی باشد.

نباید تفرقه و تشتت در جبهه اصولگرایی تکرار شود

رییس هیئت مؤسس جبهه نیروهای انقلاب بیان کرد: در طی این سال‌ها شاهد بودیم که دولت‌هایی آمده‌اند اما برخلاف ادعای خودشان، در عمل مطالبات رهبر انقلاب بر زمین ماند و کشور با مشکلات جدی روبه‌رو شد که در چنین شرایطی وظیفه سنگینی بر دوش ماست تا به شعار محوری نظام اسلامی که همانا خدمت است به طور کامل عمل کرده و غفلت‌های صورت گرفته را جبران کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان در ادامه با اشاره به وضعیت معیشت مردم گفت: وضعیت اشتغال در کشور فاجعه است، آسیب‌های اجتماعی افزایش یافته و در عین حال دشمن در عرصه فرهنگ می‌تازد. در چنین شرایطی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ایجاد شده و مهمترین مسئله را خدمت براساس عقلانیت، معنویت واخلاص می‌داند. این جبهه یک حرکت فراگیر است تا مسیر نظام به پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب و حل مشکلات مردم و خدمت به آنان منجر شود.

انتقاد مرضیه دستجردی از وضع کشور با چاشنی انتخابات

با اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب در هفته‌های گذشته، برخی از اصولگرایان به این جبهه پیوستند و صحبت‌هایی در حمایت از این جبهه در میان بزرگان اصولگرایی مطرح شد. از طرفی مرضیه وحیددستجردی به سخنگویی جبهه تازه‌تاسیس رسید. با این اتفاق، برخی تحلیل‌ها مبنی بر احتمال کاندیداتوری دستجردی از سوی اصولگرایان مطرح شده است. اتفاقی که در جناح راست تازگی خواهد داشت. دستجردی هم در نشست خبری این هفته خود با انتقاداتی که از وضع جامعه مطرح کرد احتمال حضورش در انتخابات را قوت بخشید هرچند هنوز این حضور رسما اعلام نشده است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آنچه در جامعه دیده می‌شود در شان مردم نیست و باید شرایط فعلی به سمت شرایط مطلوب حرکت کند، اظهار کرد: ما نسبت به وضعیت فعلی یک نه قاطع گفته‌ایم و معتقدیم آنچه که در جامعه می‌بینیم در شان مردم نیست و وضعیتی که هم اکنون در زمینه رکود بی‌سابقه و بی‌کاری فراوان در میان جوانان و افراد متقاضی اشتغال دیده می‌شود باید به سمت یک شرایط مطلوب حرکت کند. در نتیجه جبهه مردمی انقلاب اسلامی نهایت تلاش خود را در راستای حل چنین مشکلی در جامعه انجام خواهد داد.

مرضیه وحیددستجردی ادامه داد: هر کس که معتقد به مرام‌نامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که طی روزهای آینده منتشر خواهد شد، باشد می‌تواند عضو این جبهه شود چرا که ما معتقدیم باید روند انتخاب کاندیدا برای انتخابات ۹۶ از پایین به بالا انجام شود و مجامع مختلفی که ما در طول مدت زمان باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات تشکیل می‌دهیم نقش تعیین‌کننده در این زمینه دارد.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال چند کاندیدا برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده نیستیم، یادآور شد: برنامه ما در جهت رسیدن به وحدت در میان همه نیروهای انقلابی است. همچنین می‌کوشیم تا در حل مشکلات مردم و شنیدن صدای آن‌ها کمک کنیم  و در عین حال برنامه‌ کوتاه‌مدت‌مان نیز حضور در انتخابات سال ۹۶ و اعلام یک کاندیدا برای این انتخابات است که با قدرت تمامی برنامه‌های‌مان را پیگیری خواهیم کرد.

این وزیر دولت احمدی‌نژاد افزود: اگر بخواهیم منطقی نگاه کنیم نمی‌توانیم به صورت  زودهنگام کاندیدایی را اعلام کنیم چرا که باید مقبولیت مردمی آن کاندیدا مشخص، برنامه‌های انتخاباتی اعلام و تدوین، جوانب کار سنجیده و کار پخته شود که به این نتیجه نهایی برسیم و احتمالا بعد از برگزاری مجمع ملی دوم‌مان در اسفندماه و پیش از برگزاری مجمع سوم‌مان در اردبیهشت سال آتی به کاندیدای واحد خواهیم رسید.

مولاوردی: منعی برای ثبت‌نام زنان در انتخابات ریاست‌جمهوری وجود ندارد

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ منعی برای حضور زنان در انتخابات ریاست‌جمهوری نبوده و آنان می‌توانستند برای این انتخابات ثبت‌نام کنند. سخنگوی شورای نگهبان هم اعلام کردند که زنان می‌توانند برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کنند.

شهیندخت مولاوردی همچنین اظهار کرد: سوالی پرسیده شد که آیا طرح این موضوع اکنون فرصت است یا تبلیغ، که باید در جواب گفت که این یکی از سیاست‌های ملی انتخابات است که به تمام کشور ابلاغ شده است. به طور کلی اکنون شاخصه‌های رجل سیاسی را بررسی و به صورت شفاف اعلام می‌کنند تا کمتر با حرف و حدیث‌هایی که وجود دارد مواجه باشیم.

مرضیه دستجردی رقیب خوبی برای روحانی در انتخابات آتی است

پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح برخی مباحث مبنی بر کاندیداتوری مرضیه وحیددستجردی در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری با بیان اینکه این پیشنهاد، استراتژی اصولگرایان برای شکستن آرای آقای روحانی است، گفت: ایشان از کاریزمای لازم برخوردار نیست اما می‌تواند رقیب خوبی برای آقای روحانی باشد.

اظهارات کدخدایی درباره ثبت‌نام زنان در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات الکترونیکی

سخنگوی شورای نگهبان گفت: احتمالا تا ۱۰ روز آینده نتیجه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اعلام می‌شود. کارشناسی‌ها در حال انجام است و باید دید نتیجه کارشناسی‌ها چه می شود.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره حضور خانم‌ها در انتخابات آینده خاطرنشان کرد: نظرم همان است که قبلا گفتم و ثبت‌نام بلامانع است و ان‌شاءالله باید بررسی و اعلام نظر شود.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید خانم‌ها می‌توانند برای انتخابات از سوی شورا تایید شوند؟ گفت: نمی‌دانم. شورای نگهبان درباره آقایان هم نظری نمی‌دهد.

رسانه‌ها و گروه‌های سیاسی اخلاق و تقوا را در فعالیت‌های انتخاباتی رعایت کنند

سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر ابلاغ دستورالعمل انتخاباتی از سوی وزارت کشور خطاب به استانداری‌ها خواستار رعایت اخلاق و تقوا در فعالیت های انتخاباتی از سوی رسانه‌ها و گروه‌های سیاسی شد و گفت: متاسفانه زمانی که منافع سیاسی بر عقلانیت و رفتار مبتنی بر مصالح ملی غلبه کند شاهد بداخلاقی از سوی برخی هستیم که امیدواریم این رفتار نادرست اصلاح شود و مصالح عمومی نیز در مدار ذهنی این رسانه‌ها و فعالان سیاسی قرار گیرد.

مکاتبه چمران برای تغییر زمان ثبت‌نام پنجمین انتخابات شورای شهر

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران از مکاتبه با وزارت کشور برای تغییر زمان ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا خبر داد و عنوان کرد: نامه‌ای از سوی شورای عالی استان‌ها برای وزیر کشور ارسال خواهیم کرد و در آن نامه ضمن بیان دغدغه‌های خود در مورد زمان نامناسب ثبت‌نام، از آن‌ها خواهیم خواست زمان ثبت‌نام را اصلاح کنند.

تنها چند ماه دیگر به زمان ثبت‌نام و برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران باقی مانده و بر اساس زمان‌بندی اعلام شده، متقاضیان و کاندیداها می‌توانند از ۳۰ اسفند ۹۵ تا ۶ فروردین ۹۶، با حضور در مبادی ذی‌ربط نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

بررسی برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما در شورای نظارت

برنامه‌های پیش‌بینی‌شده صداوسیما برای انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس سال ۹۶ در جلسه ۴۲۷ شورای نظارت و با حضور اعضای شورا و رئیس رسانه ملی بررسی شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید