Performancing Metrics

بیان مشکلات باید مقدمه‌ای برای پیدا کردن راه‌حل باشد | اتاق خبر
کد خبر: 387033
تاریخ انتشار: 1 بهمن 1395 - 12:54
طیب نیا:
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بیان مشکلات باید مقدمه ای برای پیدا کردن راه حل باشد و باید مشکلات ریشه یابی شوند و به دنبال برنامه برای رفع آن ها باشیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی طیب نیا، در نشستی با نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل تعامل بیشتر با مردم از مشکلات و مطالبات آنان آگاه هستند و طبیعی است که با شور و هیجان درخواست های خود را اعلام می کنند و وظیفه همه است که همین مسیر را دنبال کنیم.

وی با ذکر این نکته که بیان مشکلات باید مقدمه ای برای پیدا کردن راه حل باشد، گفت: باید مشکلات ریشه یابی شوند و به دنبال برنامه برای رفع آن‌ها باشیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه در حال حاضر دولت با مشکلات پیچیده ای مواجه است، ادامه داد: انتقاد به حل مشکلات کمک نمی کند.

طیب نیا با بیان اینکه برخی به عملکرد بانک ها انتقاد دارند، تصریح کرد: مشکلات بانک ها به مواردی از قبیل اینکه برخی از آن ها به بنگاه داری روی آورده اند، همچنین بدهکاری دولت به بانک ها، مطالبات بانک ها از مردم و همچنین مطالبات غیرجاری بانک ها باز می گردد.

وی با اشاره به اینکه در خصوص مالیات مشکلات زیادی وجود دارد، اضافه کرد: طرح جامع مالیاتی برای رفع این مشکلات پیشنهاد شده است که می تواند به حل مشکلات کمک کند.

استاندار اصفهان در پاسخ به سوال برخی از نمایندگان مجلس گفت: موسسه ثامن الحجج(ع) بالغ بر ۸۵ هزار سهام دار داشته است که از این تعداد ۷۸ هزار نفر پول خود را دریافت کرده اند و ۷۸ میلیارد تومان به آن ها پرداخت شده است. مابقی مربوط به سهامداران بزرگ است که رقم های بالایی را در این موسسه پس انداز کرده بودند.

رسول زرگرپور با بیان اینکه عنوان پروژه‌های تخت جمشیدی اولین بار توسط استاندار اصفهان برای برخی از پروژه های استان مطرح شد، گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید این پروژه ها که سالیان سال با رکود مواجه بودند و به بهره برداری رسیدند.

وی تصریح کرد: مترو، مصلی و ورزشگاه نقش جهان، هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته است و در این مدت ۵ هزار پروژه عمرانی نیز با اعتبار بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که ۸۹ درصد آن ها با مشارکت بخش خصوصی انجام شده است.

استاندار اصفهان با اشاره به پیگیری های مستمر خود با وزرای مربوطه در خصوص مشکل پلی اکریل گفت: با پیگیری های صورت گرفته دیروز مشکل این واحد تولیدی در هیأت دولت به مدت ۴۰ دقیقه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید