Performancing Metrics

دستور طیب نیا برای مساعدت مالیاتی، بیمه ای و بانکی با آسیب دیدگان پلاسکو | اتاق خبر
کد خبر: 387100
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1395 - 18:48
وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور پیامی ضمن تسلیت حادثه دلخراش شهادت آتشنشانان غیور کشورمان در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو، دستور تشکیل کمیته ویژه ای برای مساعدت به واحدهای فعال در مجتمع پلاسکو را صادر کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی طیب نیا،وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور دستوری مبنی بر تشکیل کمیته ای متشکل از رییس سازمانامور مالیاتی، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی و رییس کل بیمه مرکزی ماموریت داد تا با فوریت به وضعیت همه واحدهای فعال در مجتمع پلاسکو رسیدگی و تا شروع دوباره کسب و کار این واحدها نسبت به رفع مشکلات بیمه ای، بانکی و مالیاتی آنان اقدام ومساعدت لازم را نمایند.

بر این اساس مقرر گردید، سازمان امور مالیاتی اقدام قانونی عاجل برای بخشودگی مالیاتی ناشی از فعالیت کسبه در محل مجتمع پلاسکو صورت دهد. همچنین وزیر اقتصاد تاکید کرده است که بانک ها برای راه اندازی مجدد واحدهای آسیب دیده به طور ویژه همکاری کرده و با سرعت سرمایه درگردش لازم برای فعالیت دوباره این واحدها را فراهم سازند.

طیب نیا همچنین از رییس کل بیمه مرکزی و معاون امور بانکی،بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد خواست، با همکاری شرکت های بیمه  برای حمایت از خانواده های آتشنشانان شهید، خدمات بیمه ای لازم از قبیل بیمه عمر را تسهیل کنند و همچنین نسبت به پرداخت خسارتهای وارده در چهارچوب تعهدات با فوریت و نهایت مساعدت اقدام نمایند.

در متن پیام تسلیت وزیر اقتصاد آمده است  "خبر شهادت جمعی ازآتشنشانان فداکار و قهرمان کشورمان در حادثه مجتمع پلاسکو، قلب اینجانب را آکنده از غم و درد کرده و همچون همه ملت عزیزمان عزادار نمود. در این حادثه دلخراش برخی ازهموطنانمان نیز دچار خسارات جانی و مالی شدند که بر همه ما واجب است از تمام ظرفیتهای موجود برای التیام بخشی به آلام این عزیزان بهره بگیریم."

وی در ادامه، ضمن تسلیت این حادثه به خانواده های داغدارآنان، برای همه شهدا و جانباختگان این واقعه دردناک از درگاه الهی علو درجات برای نیروهای در حال عملیات نجات آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید