Performancing Metrics

احتمال افزایش بیشتر قیمت نفت وجود دارد | اتاق خبر
کد خبر: 387199
تاریخ انتشار: 4 بهمن 1395 - 10:30
روسیه:
الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که بازار جهانی نفت تثبیت شده است و احتمال دارد قیمت ها باز هم افزایش یابد.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، نوواک روز دوشنبه اظهار کرد: کاهش تولید بر اوضاع بهای نفت در بازارهای جهانی تاثیر مثبت گذاشته و نتایج آن بیش از انتظار است.

وی در گفت وگو با شبکه خبری روسیه 24 گفت: رویکرد همه طرف های توافق سازمان کشورهای تولید نفت (اوپک) و غیراوپکی در زمینه کاهش تولید سازنده بوده که بر بازار جهانی نفت و قیمت ها تاثیر مطلوب گذاشته است.

وزیر انرژی روسیه افزود: نشست روز گذشته کمیته کنترل تولید نفت در وین نیز نشان داد، تولیدکنندگان برای انجام تعهدهای خود تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در توافق نفتی، میزان تولید را تا پایان ماه ژانویه جاری 1/7 میلیون بشکه در روز کاهش می دهند.

وزیر انرژی روسیه همچنین به کاهش تولید در سطح جهانی بر اثر سرمای شدید اشاره کرد و گفت: اما شرکت های نفتی بخش عمده کاهش تولید را مطابق برنامه و توافق صورت گرفته انجام می دهند.

وی پیش بینی کرد که سطح قیمت های نفت در بازارهای جهانی بین 55 تا 60 دلار برای هر بشکه باشد.

روسیه اعلام کرده که در چارچوب اجرای توافق با اوپک در 20 روز گذشته از ماه ژانویه روزانه بین 100 تا 150 هزار بشکه نفت کمتر تولید کرده و به 11میلیون و 100 تا 11 میلیون و 150 هزار بشکه در هر روز کاهش داده است.

اعضای اوپک پذیرفته اند به مدت شش ماه از اول سال 2017 روزانه یک میلیون و 200 هزار بشکه از سطح تولید را بکاهند و به 32 میلیون و 500 هزار بشکه برسانند که منوط به همکاری کشورهای غیراوپکی و کاستن روزانه 600 هزار بشکه نفت از تولیدشان است.
انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید