Performancing Metrics

جزئیات برگزاری مناقصه توسعه بزرگترین میدان نفتی | اتاق خبر
کد خبر: 387278
تاریخ انتشار: 6 بهمن 1395 - 00:57
معاون زنگنه خبر داد:
معاون وزیر نفت با اشاره به برگزاری مناقصه آزادگان جنوبی در آینده ای نزدیک گفت: قرارداد توسعه فاز ١١ پارس جنوبی تا اواسط سال آینده امضا می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، علی کاردر درباره احتمال اضافه شدن شرکت‌های دیگری به وندورلیست شرکت‌های بین‌المللی برای حضور در مناقصات قراردادهای جدید نفتی، گفت: وندورلیست در هیچ جای جهان بسته نمی‌شود و در این وندورلیست نیز امکان اضافه شدن شرکت‌های دیگر پس از ارزیابی‌های شرکت ملی نفت ایران وجود دارد.

معاون وزیر نفت، افزود: در مناقصه میدان آزادگان جنوبی قرار نیست تمام شرکت‌های بین‌المللی تایید شده در وندورلیست حضور پیدا کنند و تناسب توانمندی شرکت‌ها با این میدان مدنظر قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت با اشاره به پیشرفت حدود ٩٠ درصدی کار تنظیم پیش‌نویس قراردادهای نفتی، اظهار داشت: این متن طی هفته‌های آتی نهایی شود.

معاون وزیر نفت درباره میزان پیشرفت توافقنامه اصولی امضا شده به منظور توسعه فاز ١١ پارس جنوبی بیان کرد: مطالعات میدان انجام و اسناد مناقصات برای پروژه‌های فرعی آماده شده و روند کار از سرعت مطلوبی برخوردار است.

این عضو هیات مدیره  شرکت ملی نفت افزود: این توافق نامه تا پایان امسال و یا اوایل سال آینده به قرارداد تبدیل شود.

کاردر درباره نتایج مطالعات حاصل از امضای قراردادهای محرمانگی و تفاهمنامه‌های متعدد با شرکت‌های بین‌المللی هم توضیح داد: برخی از این مطالعات آماده و به شرکت ملی نفت ایران ارائه شده است.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید