Performancing Metrics

پرداخت 153 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی | اتاق خبر
کد خبر: 388946
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1395 - 09:35
معاون وزیر صنعت:
معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 153 هزار میلیارد ریال در قالب طرح رونق تولید از ابتدای سال جاری تاکنون به واحدهای صنعتی کشور پرداخت شده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا ، حسین ابویی مهریزی شامگاه چهارشنبه در حاشیه چهارمین کنفرانس ملی فرش ماشینی در دانشگاه آزاد کاشان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تسهیلات به 21 هزار واحد متوسط و کوچک تولیدی در بخش کشاورزی و صنعت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اجرای دو طرح دیگر هم به معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است افزود: یکی از این طرح ها تکمیل طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است که تعهد دادیم هر ماه 450 عدد آن را به بهره برداری برسانیم.

این مسئول ادامه داد: به 98 درصد از اهداف خود در 11 ماه گذشته رسیدیم که در ماه باقیمانده امیدواریم به تمام اهداف خود دست یابیم.

ابویی مهریزی تصریح کرد: در طرح دوم موظف به بهره برداری از 36 طرح مهم و ملی دیگر در 20 استان کشور شدیم.

وی افزود: در این طرح ها حدود 130 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری با اشتغال بیش از 13 هزار نفر پیش بینی شده بود که در 11 ماه ابتدایی امسال، 24 طرح به بهره برداری رسید و مابقی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

چهارمین همایش ملی صادرات فرش ماشینی به مدت یک روز با حضور جمعی از صنعتگران این حوزه از سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید