Performancing Metrics

گازرسانی به 3000 روستا در سال جاری | اتاق خبر
کد خبر: 389032
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1395 - 21:56
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در سال جاری عملیات گازرسانی به 3000 روستا در کشور به بهره‌برداری رسیده است.در سال گذشته نیز 3500 روستا درکشور دارای گاز شدند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حمیدرضا عراقی در جشن سبز گازرسانی به شهرستان گچساران افزود: پوشش گازرسانی به نقاط شهری کشور 90 درصد است و هم اکنون 62 درصد از روستاهای کشور زیر پوشش شبکه گاز قرار دارند.

عراقی عنوان کرد: در هفته‌های آینده تعداد 10 ایستگاه تقویت فشار گاز در کشور با حضور جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود و زاهدان آخرین نقطه کشور است که گازرسانی می‌شود

وی همچنین اعلام کرد: خط ششم گاز توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در حال انجام است که پس ازاتمام این طرح دیگر هیچ مشکلی برای  صادرات گازرسانی به عراق نخواهیم داشت و به زودی در سالجاری به نقطه‌ای خواهیم رسید که می‌توانیم در خصوص مخازن مشترک گاز از قطر پیشی بگیریم.

عراقی یادآور شد:: در حالی که سردترین دما را در سال جاری درکشورداشتیم کارکنان  شرکت گاز با تلاش شبانه‌روزی خود  نگذاشتند لحظه‌ای گاز کشور قطع شود.

به گفته وی،اولین جشن سبز  در بخش گازرسانی در شهرستان گچساران برپا شده است و این خود نشان از تلاش دولتمردان  و مسئولان استان کهگیلویه وبویراحمد و نماینده گچساران و باشت دارد .

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مسئولان کشوری و استان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری جشن نخستین شهرستان سبز گازرسانی و شروع فاز سوم گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید