Performancing Metrics

۱۶۰۰ نفر در تهران جذب بازار کار شدند | اتاق خبر
کد خبر: 389171
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395 - 10:23
مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران از جذب و به کارگیری ۱۶۸۰ نفر از متقاضیان و جوانان جویای کار در استان تهران خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امید شنعه اظهار کرد: در راستای ایجاد فرصتهای اشتغال برای جوانان جویای کار و جذب کارجویان به بازار کار، امسال در شهرستان تهران ۷۳۵ نفر و در سطح استان تهران ۱۶۸۰ نفر متقاضی وارد بازار کار شدند.

وی گفت: این افراد بر اساس علاقمندی خود در بخش‌های تولید و خدمات به ویژه تولید محصولات کشاورزی مشغول کار شدند و به متقاضیان کار زمین‌های آماده برای کشاورزی واگذار کرده‌ایم.

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران در ادامه از پیش‌بینی‌ طرح‌هایی با محور اشتغال و اجرای آنها در سال آینده خبر داد و گفت: تعدادی از طرح‌های آماده شده را به شورای عالی اشتغال ارسال کردیم که در انتظار بررسی و تصویب قرار دارد و در صورت تصویب آنها را اعلام می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به قول مساعد معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری در بحث تامین منابع طرح‌های کشاورزی، خاطرنشان کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با معاونت مذکور داشتیم مقرر شد تا از پتانسیل روستاهای شهرستان تهران نظیر لواسانات و کن برای اجرای طرح‌های کشاورزی مورد نظر استفاده کنیم.

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران همچنین از اختصاص منابع صندوق توسعه ملی به منظور اعطای تسهیلات قرض الحسنه و تامین اعتبار طرح‌های اشتغال بنیاد خبر داد.

وی درباره پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز گفت: بیشتر منابع صندوق به شهرستانها و نقاط محروم اختصاص یافته و در تهران تسهیلات چندانی پرداخت نشده است. سقف پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان نیست که طبعا این رقم در تهران کارایی ندارد و جوابگوی نیاز کارآفرینان نیست.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید