Performancing Metrics

ایران و چین در مسیر تقویت همکاری‌های اقتصادی پس از برجام | اتاق خبر
کد خبر: 389222
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1395 - 13:54
علی‌رغم گذشته یک سال پس از برجام، چینی‌ها همچنان به عنوان یکی از کشورهای هدف تجاری و صنعتی ایرانی‌ها به منظور اجرای پروژه‌های مشترک اقتصادی مدنظر قرار دارند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، به منظور تقویت همکاری‌های اقتصادی ایران و چین، سازمان توسعه تجارت ایران به همراه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین و نیز با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور هیاتی ۵۷ نفری از مدیران تشکل‌ها و شرکت‌های بزرگ چینی و به سرپرستی دبیرکل اتاق بازرگانی جاده ابریشم برگزار می‌شود.

زمینه فعالیت‌های شرکت‌های چینی در بخش صنعت برق و انرژی‌های خاک، تکنولوژی، ساخت و ساز، آهن و فولاد، ذغال سنگ، نفت، مالی، بانکی و بیمه، سرمایه‌گذاری، ارتباطات، هوا- فضا، تجهیزات صنعتی، خودرو، حمل و نقل، کشاورزی، نوشیدنی، دارو و تجارت بین‌المللی است.

به همین منظور با اعزام این هیات بزرگ چینی به ایران در نیمه فروردین‌ماه سال آینده ضمن برگزاری سمینار همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور تجار و بازرگانان ایرانی و چینی و برگزاری جلسات رو در رو به منظور افزایش سطح همکاری‌های تجاری و اقتصادی با یکدیگر وارد مذاکره می‌شوند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید