Performancing Metrics

اتلتیکو از سویا انتقام گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 390345
تاریخ انتشار: 29 اسفند 1395 - 21:14
اتلتیکومادرید توانست سویا را شکست دهد و علاوه بر جبران بازی رفت، خود را به این تیم در جدول لالیگا نزدیک کند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در یکی از حساس‌ترین دیدار های هفته بیست و هشتم لالیگا، اتلتیکو مادرید یکشنبه شب در ویسنته کالدرون برابر سویا قرار گرفت و سه بر یک مهمانش را شکست داد.

در نیمه نخست، اتلتیکو بازی را تهاجمی شروع کرد و توانست در دقیقه 13 بازی دروازه سویا را تهدید کند. ضربه چیپ کوین گامیرو با برخورد به انگشتان دروازه‌بان مهمان به تیرک برخورد کرد. بازیکنان سویا از ابتدای بازی، توپ‌های زیادی را از دست دادند و اشتباه‌های زیادی داشتند اما تیم مادریدی نتوانست از این موقعیت‌ها بهره ببرد. شاگردان دیگو سیمئونه به تلاش خود ادامه دادند تا این‌که بالاخره از طریق ضربه آزاد دروازه سویا را باز کردند. دیگو گودین با سانتر آنتوان گریزمان به گل رسید.

در ادامه، گریزمان فرصت گلزنی داشت که ضربه‌اش بیرون رفت. خطاهای متعدد بازیکنان سویا باعث شد به اتلتیکو ضربه‌های آزاد زیادی برسد. پس از گل نخست، مهمان به دنبال جبران بود اما نتوانست کاری از پیش ببرد و نیمه اول با پیروزی قرمز و سفیدپوشان به پایان رسید. در این نیمه اتلتیکو مجبور به تعویض در دقیقه 2 بازی شد. ورسالیکو به علت آسیب‌دیدگی زمین بازی را ترک کرد و خوان فران جانشینش شد.

در نیمه دوم، باز هم اتلتیکو بازی را تهاجمی شروع کرد و چند فرصت گلزنی داشت که تبدیل به گل نشد. در ادامه یان اوبلاک ضربه سارابیا را مهار کرد. لحظاتی بعد گریزمان در حالی که با دروازه‌بان سویا تک به تک شده بود، ضربه‌اش با اختلاف نزدیکی به بیرون رفت. مهاجم فرانسوی اما توانست در دقیقه 60 به زیبایی دروازه سویا را باز کند. ضربه آزاد او پس از برخورد به تیرک وارد دروازه شد. پس از این گل فرناندو تورس به جای گامیرو آمد.

سویا که مجبور بود حمله کند با ضدحمله‌های اتلتیکو دروازه‌اش تهدید می‌شد که در نهایت از این طریق دروازه‌اش باز شد. کوکه با پاس خوان فران گل سوم تیمش را به ثمر رساند. در ادامه تورس فرصت گلزنی داشت که دروازه‌بان سویا ضربه‌اش را به خوبی دفع کرد. تلاش‌های سویا بالاخره با گل همراه شد. خواکین کورئا در دقیقه 86 یکی از گل‌ها را جبران کرد.

اتلتیکو با این پیروزی 55 امتیازی شد و در فاصله دو امتیازی سویا، تیم سوم جدول قرار گرفت. سویا در دو بازی گذشته خود در لالیگا متوقف شده بود و سه‌شنبه هفته گذشته در لیگ قهرمانان با شکست از لسترسیتی از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی باز ماند.

پیش از این دیدار، لگانس برابر مالاگا قرار گرفت و دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند. در ادامه بازی‌های امشب، دپورتیوو لاکرونیا به مصاف سلتاویگو می‌رود، اسپورتینگ خیخون میزبان گرانادا است و در آخرین بازی هفته بارسلونا برابر والنسیا قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید