Performancing Metrics

شرایط اعزام به حج تمتع امسال اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 390734
تاریخ انتشار: 5 فروردین 1396 - 20:11
سازمان حج و زیارت اطلاعیه داد:
سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای واجدین شرایط اعزام به حج تمتع امسال را اعلام کرد و خبر داد ثبت نام ودیعه گذاران تا ٣١ تیر ١٣٨٥ از دهه سوم فروردین آغاز خواهد شد.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، سازمان حج و زیارت در متن اطلاعیه این سازمان آمده است : ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت،  به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند باتوجه به فراهم شدن شرایط تشرف حجاج جمهوری اسلامی ایران به حج  تمتع سال ۱۳۹۶، کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا ۱۳۸۵/۰۴/۳۱ ، می‌توانند از دهه سوم فروردین ماه بر اساس شرایطی که در اطلاعیه تکمیلی این سازمان اعلام خواهد شد، نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام خود برای اعزام به حج تمتع ۱۳۹۶ اقدام نمایند.

از آنجائی که برای سفر به حج تمتع سالجاری داشتن گذرنامه بین المللی با حداقل اعتبار تا ۱۳۹۶/۱۲/۰۵  ضروری است، لذا متقاضیان سفر به حج که فاقد گذرنامه بوده و یا اعتبار گذرنامه آنان کمتر از تاریخ فوق می‌باشد،  لازم است در فرصت مناسب نسبت به دریافت گذرنامه جدید بصورت انفرادی اقدام نمایند.

کلیه کسانی که قصد واگذاری قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع خود به بستگان درجه یک (پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر، فرزند) را داشته ، می‌بایست قبل از فرارسیدن موعد ثبت‌نام در کاروان‌ها، به یکی از دفاتر خدمات زیارتی مجاز این سازمان در سطح استان مراجعه و  نسبت به ثبت و نهایی کردن این فرآیند در سامانه جامع نقل و انتقال سازمان حج و زیارت،  اقدام نمایند.

اطلاعیه تکمیلی این سازمان درخصوص زمان و نحوه ثبت‌نام واجدین شرایط اعزام به حج تمتع سالجاری، دهه سوم فروردین ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت به نشانیhajnews.ir و رسانه‌ها منتشر خواهد شد. 

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید