Performancing Metrics

بقای شرکت ملی پست در گروی استفاده از فناوری های نوین است | اتاق خبر
کد خبر: 390788
تاریخ انتشار: 6 فروردین 1396 - 18:30
مدیرعامل شرکت پست گفت: گذر از وضعیت فعلی و بقای شرکت ملی پست در گروی استفاده از فناوری های نوین به منظور خدمت رسانی بیشتر و بهتر است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهندس مهری معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست در بازدید از اداره پست شهرستان رودسر استان گیلان ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی خدمت کلیه همکاران پست استان گیلان، اظهار: نیروی انسانی سرمایه اصلی شرکت پست محسوب می شود و باید حفظ و مراقبت شود، تا با روحیه بالا و اثر بخشی بیشتر فعالیت کند.

وی به لحاظ توانمندی ها و ظرفیت بالای شرکت پست در امر خدمت رسانی به مردم بر تلاش و اهتمام همه جانبه در جهت افزایش ترافیک و اولویت قرار دادن سرعت و دقت در فرایند توزیع مرسولات و جلب اعتماد و رضایت عمومی تاکید و آن را به عنوان نقطه قوت شبکه عنوان کرد.

مهری تصریح کرد: گذر از وضعیت فعلی و بقای شرکت ملی پست در گروی استفاده از فناوری های نوین به منظور خدمت رسانی بیشتر و بهتر است.

در ادامه دکتر نجفی معاون فنآوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست نیز طی بازدید از اداره کل پست استان گیلان از بخش های مختلف مبادلات و سیماک و کدگذاری و فنآوری اطلاعات دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند انجام کار در ایام پایانی سال قرار گرفت.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید