Performancing Metrics

مشاغل جدید با فناوری‌ اطلاعات ایجاد می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 390855
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1396 - 09:35
مدیرکل‌ آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران با تاکید بر افزایش کیفیت آموزشهای مهارتی، گفت: فناوری اطلاعات نوسازی مشاغل و ایجاد شغل‌های جدید را موجب می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مجید تهرانیان اظهار کرد: با توجه به تغییر و تحولات کنونی و شرایط حاکم بر جوامع، استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی امری ضروری به شمار می‌رود و بر این اساس باید به سمت ارائه آموزشهای نوین حرکت کرد.

وی بر لزوم به روز شدن آموزشهای مهارتی و فنی و حرفه‌ای تاکید کرد و گفت: باید آموزش‌های مهارتی متناسب با پیشرفت تکنولوژی در دنیا ارائه شود و بسترسازی لازم برای استفاده بهینه از فناوری اطلاعات در جهت بهبود خدمات آموزشی و از بین بردن شکاف‌ کمّی و کیفی آموزش صورت گیرد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان تهران افزایش انگیزه و خلاقیت در کارآموزان، ایجاد آمادگی بیشتر و ارائه راهکارهای نو در محیط کسب و کار را از مهمترین تاثیرات به کارگیری فناوری اطلاعات در آموزشهای فنی وحرفه‌ای عنوان کرد.

وی ادامه داد: امروز دیگر شیوه تدریس نمی‌تواند به روشهای گذشته باشد بنابر این لازم است که کارآمدی آموزشها را بیشتر کنیم و در این مسیر همگام با شیوه‌ها و ابزارهای جدید تدریس و فناوری‌های روز دنیا پیش برویم.

تهرانیان در پایان بر لزوم کیفی سازی آموزشهای مهارتی و بازنگری در رشته‌های متناسب با نیاز بازار تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید