Performancing Metrics

تحول بزرگی در توسعه پارس جنوبی شاهد هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 390974
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1396 - 13:23
وزیر نفت:
وزیر نفت با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل فازهای پارس جنوبی و افزایش برداشت از این میدان مشترک، گفت: تحول بزرگی در پارس جنوبی شاهد هستیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، بیژن نامدار زنگنه صبح پنجشنبه در بازدید از فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تلاش ویژه‌ای برای توسعه پارس جنوبی داشته است و با اولویت‌بندی فازها، گام‌های مهمی در این زمینه برداشته شده است.

وی با اشاره به تحقق وعده‌های دولت برای افزایش برداشت گاز از میدان مشترک پارس جنوبی، خاطرنشان کرد: با افتتاح فازهای جدید، برداشت گاز ایران از پارس جنوبی با کشور قطر برابر خواهد شد.

وزیر نفت به روند تکمیل پالایشگاه فازهای ۱۷ و ۱۸، فاز ۱۹ و فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: تحول عظیمی در تکمیل این فازها شاهد هستیم.وی افزود: برخی کارهای باقیمانده برای تکمیل فازهای پارس جنوبی در حال انجام است.

بازدید از پالایشگاه‌های خشکی فازهای ١٧ و ١٨، ٢٠ و ٢١ و ١٩ پارس جنوبی و همچنین تاسیسات استحصال اتان فاز ١٢ پارس جنوبی و برخی از طرح‌های پتروشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برنامه‌های سفر وزیر نفت بوده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید