Performancing Metrics

تعیین روز مناظره کاندیداها، آغاز سفرهای انتخاباتی و ... | اتاق خبر
کد خبر: 392255
تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1396 - 17:40
تصمیم جمنا درباره حضور یک یا دو کاندیدا پس از مناظره دوم،تایید صلاحیت ۸۶ درصد ثبت‌نام‌کنندگان در شهرها و ۸۰ درصد در روستاها، برگزاری نشست روسای ستاد انتخاباتی حزب ندا با حضور عارف و ... از جمله اخبار انتخاباتی امروز(یکشنبه) ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ است.


 به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، جدول اخبار انتخاباتی امروز به شرح زیر است:

برگزاری نشست روسای ستاد انتخاباتی حزب ندا با حضور عارف

 

نشست روسای ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان با حضور محمدرضا عارف برگزار می‌شود.

رقبای اصولگرا و اصلاح‌طلب به‌نفع جناح‌های خود کنار می‌کشند/انتخابات یک مرحله‌ای است

 

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با این پیش‌بینی که انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده نمی‌شود، گفت: کاندیداهای اصولگرا و اصلاح طلب درانتخابات هر کدام به نفع دیگری کنار می‌روند تا در نهایت شاهد رقابتی بین دو کاندیدا از دو جناح باشیم که نتیجه انتخابات را در همان دور اول تعیین می‌کنند.

هر تبلیغی که موجب تخریب چهره رقبا باشد ممنوع است

 

عسگری راد با بیان اینکه تخریب چهره سایر کاندیداها جرم است، گفت: هر تبلیغی که به نحو غیرواقعی بخواهد چهره داوطلب را به مردم نشان دهد غیرقانونی محسوب می‌شود.

با جمنا اختلاف سلیقه داریم/ دولت من منحصر به یک جناح نخواهد بود

 

مصطفی میرسلیم اعلام کرد :دولت من منحصر به یک جناح نخواهد بود و از افراد شایسته و کارامد تشکیل می شود.

نباید با روش‌های تخریبی دنبال کسب قدرت بود

 

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: کشور به وحدت،‌همدلی و انسجام نیاز دارد و با نفی و تخریب کارها پیش نمی‌رود، دوران نفی گذشته است.

همکاری فراکسیون امید مجلس با ستادهای انتخاباتی "روحانی"

 

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تصمیم این فراکسیون برای همکاری نمایندگان در ستادهای انتخاباتی حسن روحانی خبر داد.

مناظره زیباکلام و رامین درباره «انتخاب دوازدهم»

 

مناظره صادق زیباکلام و محمدعلی رامین با عنوان "انتخاب دوازدهم" در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

سفرهای انتخاباتی قالیباف به ساری و قم

 

یک کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم در راستای برنامه‌های تبلیغاتی خود امروز به استان مازندران و شهر ساری سفر کرده است.

رقابت در انتخابات بدون داشتن برنامه معنا ندارد

 

حسین کمالی با بیان این که رقابت درانتخابات بدون داشتن و ارائه برنامه بی معنا است، گفت: رقابت بین کاندیداها در واقع باید رقابت بین برنامه های آنها باشد تا در نهایت مردم نیز بتوانند براساس آن رأی بدهند.

ناظرین انتخابات شوراها از تضییع حقوق افراد جلوگیری کنند

 

یک عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با اشاره به فرصت کاندیداهای رد صلاحیت شده شوراها برای اعتراض به نتایج تعیین صلاحیت‌ها، از هیأت‌های نظارت استان‌ها خواست در بررسی مجدد صلاحیت‌ها، مرّ قانون را رعایت کنند و از تضییع حقوق افراد جلوگیری کنند.

انتخابات پیش‌رو، انتخابات ساده‌ای نیست

 

قائم مقام ستاد انتخابات حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: این که در فضای فعلی چه تحلیل و آرایش انتخاباتی داشته باشیم، کار پیچیده و سختی است؛ چرا که انتخابات پیش‌رو، انتخابات ساده‌ای نیست.

کاندیداها وعده‌هایی که جنبه عملی ندارد، مطرح نکنند

 

نماینده مردم قائن و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداها وعده‌هایی که جنبه عملی ندارد، مطرح نکنند و با مردم صادق و راستگو باشند.

تصمیم جمنا درباره حضور یک یا دو کاندیدا پس از مناظره دوم اعلام می‌شود

 

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از اعلام یک یا دو کاندیدا از سوی جمنا خبر داد و گفت: پس از مناظره دوم که در روز بیست و سوم ماه جاری برگزار می‌شود، در روز بیست و چهارم نظرسنجی کشوری مورد بررسی قرار گیرد و در روز بعد از آن تصمیم‌گیری جمنا در خصوص حضور یک یا دو کاندیدا در انتخابات به‌طور رسمی اعلام می‌شود.

سیستان و بلوچستان مقصد نخستین سفر تبلیغاتی رئیسی

 

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی فردا در نخستین سفر تبلیغاتی خود به استان سیستان و بلوچستان می رود.

مردم باتوجه به نیازهای جامعه پای صندوق‌های رای بروند

 

 

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تاکید بر این‌که «همه باید تلاش کنیم که انتخاباتی پرشور و در شان ملت ایران و در اوج امنیت و سلامت شکل بگیرد»، گفت: با نظارت‌ها و سیستم اجرایی که برای انتخابات در نظر گرفته شده است، قطعا جایی برای اشکال و ایراد یا تقلب باقی نمی‌ماند.

مردم در انتخابات شوراها از قوم‌گرایی پرهیز کنند

 

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد، با تاکید بر ضرورت پرهیز از قوم‌گرایی و توجه به شایسته‌سالاری در انتخابات شوراها، گفت که شورا باید ترکیبی از متخصصین متعهد، انسان‌های مجرب و موجه، جوانان و زنان باانگیزه باشد تا بتواند خدمت شایسته و جامعی به شهر و روستا ارائه کند.

صداوسیما در آستانه انتخابات بی‌طرف باشد/اتهامات اخیر علیه دانشگاه آزاد جوسازی انتخاباتی است

 

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس صداوسیما می‌خواهم اصل بی‌طرفی در آستانه انتخابات را رعایت کند و اجازه انتشار اخبار دروغ و کذب علیه این دانشگاه در آستانه انتخابات ندهد.

اقدام قاطع و انقلابی شورای نگهبان قابل تقدیر است

 

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اقدام شورای نگهبان در تعیین صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را قاطع، انقلابی و قانونمدار توصیف کرد و گفت که باید در هر دوره و هر شرایطی از تصمیمات شورای نگهبان حمایت کنیم.

۸۶ درصد ثبت‌نام‌کنندگان در شهرها و ۸۰ درصد در روستاها تایید صلاحیت شدند

 

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: در بررسی صلاحیت افراد نگاه‌های سیاسی هیچ جایگاهی نباید داشته باشد و ملاک مر قانون بوده است و هر کسی که نگرانی و یا ابهامی در این خصوص دارد می‌تواند با مراجعه به مراجع معرفی شده شکایت خود را اعلام کند.

اولین مناظره کاندیداهای ریاست‌جمهوری جمعه برگزار می‌شود

 

رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مستقر در سازمان صداوسیما از برگزاری اولین مناظره کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در جمعه هفته جاری خبر داد.

رایزنی با هیئت نظارت برای رسیدگی دقیق‌تر به شکایات کاندیداهای تهران

 

یک عضو فراکسیون امید با اشاره به تماس برخی از اعضای شورای شهر تهران و درخواست پیگیری نسبت به موضوع رد صلاحیت اعضای فعلی شورای شهر، گفت: در این رابطه رایزنی‌هایی با هیئت نظارت استان تهران و مرکزی بنا به تأکید آقای عارف داشتم تا با نگاه مثبت‌تری به شکایات رسیدگی کنند که در نهایت حتی الامکان تعداد رد صلاحیت شده‌ها کمتر شود.

کاندیداها از توهین و تخریب یکدیگر پرهیز کنند

 

یک نماینده مجلس تاکید کرد که کاندیداهای ریاست جمهوری باید در دوران تبلیغات انتخابات تنها به ارائه برنامه هایشان بپردازند و از توهین و تخریب رقیب پرهیز کنند.

شرکت در انتخابات کار بزرگی است که مردم با حضور گسترده آن را به ثمر می رسانند

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شرکت در انتخابات را کاری بزرگ دانست و گفت: مردم با حضور چشمگیر و گسترده در انتخابات این کار بزرگ را به انجام خواهند رساند.

صحبت میرسلیم با مردم دنیا به زبان فرانسوی

 

سیدمصطفی میرسلیم یکی از نامزدهای انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری در بخشی از نشست خبری خود به زبان فرانسه با مردم دنیا سخن گفت.

قالیباف فردا به فراکسیون نمایندگان ولایی می‌رود

 

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی از حضور قالیباف یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در جلسه فردا صبح این فراکسیون خبر داد.

کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه‌های اقتصادی خود را اعلام کنند

 

یک نماینده مجلس تاکید کرد که توجه به معیشت، اشتغال و اقتصاد دارای جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های کاندیداها باشد و نامزدهای انتخاباتی برنامه های خود در چهار سال آینده را در این باره اعلام کنند.

میرسلیم به مازندران می‌رود

 

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست‌ جمهوری در دانشگاه مازندران سخنرانی‌می‌کند.

 انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید