Performancing Metrics

تقویت تولید داخلی در گرو رضایت مشتری است | اتاق خبر
کد خبر: 392499
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1396 - 18:19
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
معاون وزیر ارتباطات و دبیر وعضو شورای عالی سیاستگذاری جایزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایجاد بازار مصرف بزرگ در کشور در گرو تولید داخلی و گسترش این بازار نیازمند ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان است.
 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به فرصت های شغلی که توسعه ICT برای جوانان ایجاد کرده است، افزود: در عمل می بینیم شبکه ملی اطلاعات و سرویس های بومی زمینه اشتغال بیش از یکصد و 30 هزار شغل برای جوانان را به دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت همچنین با تاکید بر اهمیت ممیزی ها در حوزه فناوری و اطلاعات تصریح کرد: جایزه ملی کیفیت شاخصی است که به ما کمک می کند که از میزان رضایت مشتریان از سرویس خود آگاه شویم.

در این مراسم سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز فضای مجازی کشور هم ضمن تبریک به مناسبت یکصد و چهلمین سالروز تشکیل وزارت ارتباطات با اشاره به نظام ممیزی و تعیین کیفیت گفت: در کشورها نظام ممیزی و تعیین کیفیت، نشانه توسعه یافتگی ملی و حکومتی است.

وی خاطر نشان ساخت: وجود مراکز ممیزی و بها دادن به کیفیت نشانه توسعه است و بخشی از توسعه رو به رشد کشور قرار است از محل بهره وری انجام شود و این امر، تلاش جدی برای سرویس دهی کیفی به مردم را می طلبد.

رئیس مرکز فضای مجازی کشور اضافه کرد : بحث کیفیت فراتر از استاندارد است، زیرا با وجود زحمات و تلاش های انجام یافته، هنوز شاخص های کیفی جای ارتقا دارد .

وی اضافه کرد: کیفیت مقدمه توسعه است و باید در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات که با پیچیدگی و تنوع زیاد مواجه هستیم با مسابقات در کیفیت به مردم خدمت کنیم.

در بخش ICT طبق مصوبه 104 شورای عالی سیاستگذاری جایزه ملی کیفیت ایران, از سال 89 اعطای جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محول شد.

در این دوره، رقابت میان شرکت های خصوصی وجود داشت و از میان بیست شرکت ثبت نام کننده 16 شرکت توانستند به مرحله اخذ گواهی نامه نائل آیند.

در این دوره پنج شرکت گواهی نامه اهتمام، چهار شرکت گواهی نامه اشتهار یک ستاره، چهار شرکت گواهی اشتهار دو ستاره، یک شرکت گواهی نامه اشتهار سه ستاره و دو شرکت نیز لوح سرآمدی تندیس را به دست آوردند.

همچنین در این مراسم از تمبر یادبود آقای هاشمی رفسنجانی توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رونمائی شد.

لازم به ذکر است؛ ثبت نام از شرکت های داوطلب حضور در هفتمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ICTINQA از تاریخ دهم اردیبهشت امسال آغاز می شود .

شرکت های متقاضی می توانند از طریق سایت جایزه به آدرس ICTINQA.ir اقدام به پرکردن فرم ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید