Performancing Metrics

پای کاسپین به نامه نگاری مجلس و دادستانی باز شد | اتاق خبر
کد خبر: 392887
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1396 - 13:04
علیرغم اعتراض چندین و چند باره سپرده‌گذاران کاسپین به بانک مرکزی، اکنون پای این پرونده به مجلس شورای اسلامی و دادستانی هم باز و نامه نگاری آغاز شده است.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، پرونده موسسه مالی و اعتباری کاسپین مدتها است  باز شده  و اعتراضات آن دامن بسیاری از دستگاههای دولتی را گرفته است؛ هنوز هم سپرده گذاران جلوی بانک مرکزی و شعب این موسسه در جای جای ایران تجمع می‌کنند و خواستار رسیدگی به اوضاع و احوال مالی‌شان هستند.

در این میان البته بسیاری از سپرده گذاران موسسه کاسپین در دام مجوزی افتادند که بانک مرکزی به این موسسه برای ساماندهی سایر موسسات غیرمجاز داده بود، غافل از اینکه اکنون، کمتر پاسخی به این سوال آنها داده می شود که چرا موسسه کاسپینی که از بانک مرکزی مجوز داشته، باید دچار این مشکل شود و معضلات زیادی را برای سپرده گذاران ایجاد کند.

حال هم علیرغم اعتراض چندین و چند باره سپرده گذاران کاسپین، نمایندگان مجلس هم به جمع این معترضان پیوسته اند و نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هم  به عنوان معترض اصلی، در نامه ای به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به این موضوع از طریق دادستانی شده است.

اکنون، محمد جعفری، رئیس دفتر علی لاریجانی در نامه ای به محمود دولت آبادی، دادستان کل کشور خواستار رسیدگی به این پرونده شده است، بنابراین به نظر می رسد، فصل جدیدی از رسیدگی به پرونده مبهم موسسه مالی و اعتباری آغاز شده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید