Performancing Metrics

اولین کانون پزشکان مهربانی تأسیس می شود | اتاق خبر
کد خبر: 393377
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1396 - 16:53
یاری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان به هفت باغ مهربانی

اولین کانون پزشکان مهربانی با مشارکت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در طرح هفت باغ مهربانی تشکیل شد. شب گذشته ابراهیم جمیلی رئیس هیأت مدیره هفت باغ مهربانی زنجان با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان موضوع تأسیس کمیته پزشکان مهربانی را در دستور کار قرار داد. در این جلسه جمیلی با بیان اینکه سونامی سالمندی در پیش است، تصریح کرد: باید به تعداد مهدهای کودک کنونی خانه‌های سالمند داشته باشیم. به گفته وی باید از امروز فکری به حال این سونامی کرد و به همین دلیل پروژه هفت باغ مهربانی که امروز در زنجان بحث توانمندسازی خانه سالمندان زنجان را در پیش گرفته است در بقیه استان ها نیز اجرایی خواهد شد. جمیلی تأکید کرد که به زودی کلنگ سالمندان زنان زنجان نیز زده خواهد شد تا از این پس در کنار خانه پدربزرگ ها شاهد خانه مادر بزرگ ها باشیم.

در ادامه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان به پیشنهاد جمیلی برای ایجاد اولین کانون پزشکان مهربانی با هدف ارائه خدمات عام المنفعه به سالمندان اعلام آمادگی کردند.

هفت باغ مهربانی به همت خیرین اتاق بازرگانی زنجان تا پنج سال آینده با تمام تجهیزات و امکانات به بهره برداری می رسد. مدیریت سرای سالمندان هفت باغ مهربانی یک سالی است که به موسسه خیریه فرزانگام سالمندی که متشکل از تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی استان زنجان می باشد، سپرده شده است، این سرا که در حال حاضر محلی برای نگهداری 70 تن از سالمندان مرد است که به زودی به 120 نفر افزایش خواهد یافت.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید