Performancing Metrics

نگاه مردم به یارانه‌ها عمیق‌تر و بلند مدت‌تر شده است | اتاق خبر
کد خبر: 393696
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1396 - 12:28
عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت
عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: ثبات قیمت‌ها و بهبود وضعیت اقتصادی مردم همراه با توسعه در روابط خارجی واقعیتی است که در ۴ سال گذشته رخ داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از اتاق ایران، عباس آرگون، عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران با اشاره به حضور پر رنگ مباحث اقتصادی در مناظره‌ انتخاباتی کاندیداهای انتخبات ریاست جمهوری، اظهار داشت: این انتخابات نشان داد مردم به وعده‌های اقتصادی و به خصوص پرداخت یارانه نگاه دیگری پیدا کرده‌اند و نگاه‌شان عمیق‌تر و بلند مدت‌تر شده است.

وی افزود: انتخابات نشان داد مردم به ثبات و آرامش بیشتری در اقتصاد نیازمندند و به سیاست‌های ۴ سال گذشته نظر مثبتی دارند. هر چند شاید میزان رضایت‌مندی آنها در حد عالی نباشد اما معتقد به تداوم همان سیاست‌های قبلی هستند.

آرگون تصریح کرد: درخواست و مطالبه اصلی مردم بحث بهبود فضای کسب و کار و رفع مشکل اشتغال و تولید است. ضمن آن که بزرگ‌ترین مطالبه آنها بحث اشتغال است زیرا درصد بیکاری بالاست و عملا مشکلات اساسی در این خصوص وجود دارد .

وی ادامه داد: بهبود رفاه و آسایش مردم، تداوم ثبات و آرامش در جامعه و صیانت از نرخ تورم تک رقمی  از موارد دیگری است که باید به آن توجه شود.

آرگون تصریح کرد: طی چهار سال گذشته هر روز شاهد رشد قیمت‌ها نبودیم و آرامش نسبی در فضای جامعه حاکم بود.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی‌ تهران خاطر نشان کرد: ثبات قیمت‌ها و بهبود وضعیت اقتصادی مردم همراه با توسعه در روابط خارجی واقعیتی است که در ۴ سال گذشته رخ داد.

وی ادامه داد: در این ۴ سال این ریل گذاری انجام شد و با سرعت و شتاب بیشتری در ۴ سال پیش رو به جلو خواهد رفت.

آرگون گفت: قطعا با اشرافی‌ که دولت به مسائل اقتصادی پیدا کرده، شتاب بیشتری در بهبود وضع معیشت مردم و افزایش میزان اشتغال رخ خواهد داد.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید