Performancing Metrics

انتخاب بهترین نام برای «شتاب‌دهنده ملی» | اتاق خبر
کد خبر: 393833
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1396 - 10:50
شرکت مخابرات ایران در راستای حمایت از تولید ملَی و ایجاد بستری برای حمایت از شرکت‌های نوپا، در نظر دارد، شتاب دهنده ملَی را در سراسر استان‌های کشور راه‌اندازی کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، هدف از ایجاد یک شتاب‌دهنده در سطح ملی و به صورت یکپارچه اتصال محصولات تولیدی حوزه محتوای فضای مجازی به بازار عنوان شده و یک شرکت نوپا و نوآور به تجاری سازی ایده نیاز دارد و مخابرات می تواند از این طرح ها حمایت کند.

قرار است شتاب‌دهنده ملی در سطح کلیه استانهای کشور راه اندازی شود که هدف از آن، حمایت از کسب وکارهای نوپا و سرمایه گذاری خطرپذیر برای ایده هایی است که توانایی رسیدن به محصول را ندارند.

به گفته مسوولان مخابرات، حمایت از ایده‌های نو در سه بخش سخت افزار، نرم افزار و محتوا صورت می‌گیرد و تمرکز بیشتر مخابرات برای بهره برداری از سرویس های نو و تجهیزات مربوط به فناوری های جدید از جمله اینترنت اشیاء است.

از نقطه ضعفهای مراکز شتاب‌دهنده در کشور عدم اتصال به بازار مصرف است که در برنامه ایجاد شتاب‌دهنده ملی، ایجاد شبکه‌ای از همکاران تجاری برای اتصال به بازار مصرف در دستور کار مخابرات است چرا که شبکه مخابراتی کشور به بازار و مشتریان متصل است و این می تواند نقطه قوتی برای ارائه محصول شرکتهای نوپا و استارتاپ در بازار باشد و ایده ها به راحتی قابل تجاری سازی خواهند بود.

شتاب‌دهنده ملی در مرکز و شعب آن در کلیه استانهای کشور به صورت متمرکز اداره و مدیریت می شوند و از ایده ها و کسب و کارهایی در خصوص خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش های پزشکی، شهر هوشمند، وسائل نقلیه و انرژی حمایت می کند. همچنین جذب شرکتهای نوپا در چند مرحله پیش شتاب‌دهی، شتاب‌دهی و سرمایه گذاری خطرپذیر صورت می‌گیرد.

در این زمینه روابط عمومی شرکت مخابرات ایران اعلام کرده که در نظر دارد با مشارکت مخاطبان نام مناسبی را برای شتاب‌دهنده خود انتخاب کند و از علاقه مندان درخواست کرده نام های پیشنهادی خود را تا 7 خرداد ماه با ذکر مشخصات کامل خود از طریق نشانی الکترونیکی info@tci.ir برای این دفتر ارسال کنند.

ارسال نام پیشنهادی فراخوان به همراه مشخصات فرد، از طریق بخش نظرات کاربران همین خبر امکان پذیر است. نام‌های پیشنهادی در کمیته ویژه، انتخاب و به پیشنهاد کننده برگزیده جایزه اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید