Performancing Metrics

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها+ نقشه | اتاق خبر
کد خبر: 395435
تاریخ انتشار: 7 تیر 1396 - 16:36
آرامش در سفرهای بازگشت عید فطر
با وجود آنکه تعطیلات دو روزه‌ای عید فطر به پایان رسید، اما اتصال این تعطیلات به روزهای آخر هفته باعث شده هنوز سفرها به طور کامل به مرحله‌ی پایانی خود نرسند. هرچند اوضاع جاده‌ها نشان دهنده آرامشی نسبی در بسیاری از استان‌هاست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، طبق آخرین گزارش‌های ارائه شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور در حال حاضر شرایط بسیاری از جاده‌ها عادی است و تردد در آنها به شکلی روان ادامه دارد.

در استان مازندران به غیر از محدوده‌ای میان مرزن آباد و سیاه بیشه در جاده چالوس که ترافیک آن نیمه سنگین گزارش شده وضعیت تردد در دیگر جاده‌های اصلی شکل روان دارد و تنها در ورودی شهر تهران وضعیت ترافیک قدری پیچیده‌تر می‌شود. در حال حاضر تردد خودروها در جاده هراز و جاده فیروزکوه کاملا عادی است.

 

در استان گیلان نیز وضعیت به همین شکل است و آزاد راه قزوین – رشت که در روزهای گذشته ترافیکی نسبتا سنگینی را پشت سر گذاشته بود، در حال حاضر ترددی روان دارد و جز چند محور داخلی در استان گیلان تمام راه‌های اصلی این استان ترافیکی سبک را پشت سر می‌گذرانند.

 

استان تهران نیز شرایطی شبیه به دیگر استان‌ها پیدا کرده است و جز ترافیک معمول در آزاد راه تهران – کرج و بالعکس که روزانه تکرار می‌شود در دیگر جاده‌ها وضعیت ترافیکی روان است و در ورودی شهر نیز جز چند محدوده مشخص دیگر جاده‌ها وضعیت ترافیکی عادی‌ای را پشت سر می‌گذراند.

 

در استان قم نیز تمام جاده‌های اصلی به سمت تهران، کاشان و ساوه ترافیکی روان را پشت سر گذاشته‌اند و شدت ترافیک در این استان مرکزی نیز به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

در خراسان رضوی جز چند جاده منطقه‌ای راه‌های اصلی بدون هیچ مشکلی پذیرای مسافران هستند و راه‌های ارتباطی مشهد به تربت جام، نیشابور، سبزوار و قوچان به شکلی روان ادامه پیدا کرده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید