Performancing Metrics

تاکید عربستان بر پایبندی به کاهش تولید نفت | اتاق خبر
کد خبر: 396525
تاریخ انتشار: 28 تیر 1396 - 13:24
یک مقام آگاه در صنعت نفت عربستان سعودی به رویترز گفت: این کشور متعهد مانده است با سایر تولیدکنندگان برای واکنش به تغییرات اخیر در عرضه جهانی از جمله افزایش تولید لیبی و نیجریه همکاری کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، این منبع آگاه سعودی اظهار کرد: هدف عربستان همچنان تثبیت بازارهای نفت از طریق کاهش سطح ذخایر جهانی مانده است. عربستان سعودی تعهد خود نسبت به تثبیت بازار را مورد تاکید قرار داده و مایل است اطمینان حاصل کند بازارهای نفت به خوبی متعادل شده‌اند.

این منبع آگاه افزود: ما امیدواریم با در نظر گرفتن تغییرات در عرضه سایر نقاط، با افزایش تولید از سوی لیبی و نیجریه تطبیق پیدا کنیم، اما تاکید می‌کنیم بایستی با سایر تولیدکنندگان و این دو کشور همکاری کنیم.

اظهارات این منبع آگاه در واکنش به انتشار گزارشی از سوی شرکت مشاوره انگلیسی "پترولیوم پالیسی اینتلیجنس" صورت گرفت که براساس آن، عربستان سعودی قصد دارد صادراتش را به صورت یک جانبه حداکثر یک میلیون بشکه در روز کاهش دهد که افزایش عرضه از سوی لیبی و نیجریه را جبران خواهد کرد.

براساس گزارش رویترز، آمار رسمی نشان داد صادرات نفت عربستان سعودی از ۷.۰۰۶ میلیون بشکه در روز در آوریل به ۶.۹۲۴ میلیون بشکه در روز در ماه مه کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید