Performancing Metrics

دفاع رئیس‌جمهور از قرارداد توتال در دیدار«مستقلین مجلس» | اتاق خبر
کد خبر: 396684
تاریخ انتشار: 31 تیر 1396 - 16:38
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس خبر داد،
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست هیئت رئیسه این فراکسیون با رئیس‌جمهور گفت که حسن روحانی در این دیدار از قرارداد توتال دفاع کرده است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهرداد لاهوتی اظهار کرد:  جلسه هیئت رئیسه فراکسیون مستقلین امروز (شنبه) برگزار شد و اعضای فراکسیون  نقطه نظرات خود را در مورد کابینه مطرح کردند.

وی افزود: آقای روحانی در این نشست از تغییر ۵۰ درصدی کابینه در دولت دوازدهم خبر داد و گفت که حضور بانوان در کابینه دوازدهم پر رنگتر از قبل خواهد بود.

این نماینده مجلس با اشاره به طرح موضوعاتی در خصوص بانکها، صندوق‌های بازنشستگی، بیکاری و سرمایه گذاری خارجی در این  جلسه یادآور شد: آقای روحانی همچنین گفتند که در خصوص قرارداد توتال با افراد صاحب نظر و کارشناسان اقتصادی مشورت شده و ایشان از این قرارداد در راستای سرمایه گذاری‌های خارجی کشور دفاع کردند و ما هم معتقدیم که حرف ایشان درست است؛ همچنان که در برنامه ششم عدد سرمایه گذاری خارجی مشخص شده است.

لاهوتی اضافه کرد: اعضای فراکسیون  مستقلین همچنین در این جلسه عنوان کردند که همه جریانات سیاسی در پیروزی آقای روحانی نقش داشته‌اند و درست نیست که فقط یک جریان در مورد کابینه از ایشان مطالبه‌گری داشته باشد. تاکید ما این بود که آقای روحانی به عنوان بنیانگذار فرهنگ اعتدالی این مشی را در دولت دوازدهم  و تشکیل کابینه نیز ملاک عمل قرار دهد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید