Performancing Metrics

افزایش تعداد شرکت‌های بین‌المللی صاحب صلاحیت در لیست شرکت ملی نفت | اتاق خبر
کد خبر: 396789
تاریخ انتشار: 2 مرداد 1396 - 19:59
مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی وزارت نفت از افزایش تعداد شرکت‌های بین المللی صاحب صلاحیت در لیست شرکت ملی نفت خبر داد و گفت: تعداد این شرکت‌ها از 29 شرکت به 34 شرکت افزایش یافت.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، کریم زبیدی با اشاره به بازنگری شرایط برخی از شرکت‌های بین المللی، اظهار کرد: برخی از شرکت‌ها درخواست خود را برای بازنگری شرایط شان به شرکت ملی نفت ایران ارسال کرده‌اند و صلاحیت و مدارکی که آنها مجدد ارسال کردند، مجددا توسط شرکت ملی نفت ایران مورد بازنگری قرار گرفت.  

وی ادامه داد: در این بازنگری چهار شرکت روسی و شرکت سوکار آذربایجان تایید صلاحیت شدند و تعداد شرکت‌های صاحب صلاحیت از 29 شرکت به 34 شرکت افزایش یافت.

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی وزارت نفت به این سوال که آیا همه این شرکت‌ها در مناقصه میدان نفتی آزادگان حضور خواهند یافت، پاسخ داد: خیر. برخی از این شرکت‌ها تمایل نداشتند در مناقصه میدان نفتی آزادگان شرکت کنند و ممکن است در مناقصه سایر میدان‌ها حضور یابند.

زبیدی در مورد زمان برگزاری مناقصه میدان نفتی آزادگان، توضیح داد: برگزاری مناقصه این میدان در حال انجام است و مراحل نهایی خود را طی می‌کند. اکثر شرکت‌هایی که برای حضور در این مناقصه اظهار تمایل کرده‌اند اروپایی هستند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید