Performancing Metrics

توضیحات کیش‌ایر درباره فرود اضطراری دیروز مهرآباد | اتاق خبر
کد خبر: 398031
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1396 - 19:05
شرکت کیش‌ایر اعلام کرد: آنچه در پرواز شماره 7089 روز گذشته این شرکت اتفاق افتاده نقص فنی بوده و در جریان آن خلبان با مدیریت خود بدون هیچ مشکلی مسافران را به زمین نشانده است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، لیلی اسدی – مدیر کل روابط عمومی کیش‌ایر – اظهار کرد: روز گذشته پرواز تهران – بندرعباس کیش‌ایر که با یک فروند بویینگ MD انجام می‌شد چند دقیقه پس از آغاز عملیات پرواز به دلیل به وجود آمدن یک نقص فنی مجبور به بازگشت به مهرآباد شد.

به گفته وی، با مدیریت خلبان خوشبختانه هواپیما بدون هیچ مشکلی بار دیگر به زمین نشست و هیچ یک از مسافران آن با خطری مواجه نشدند. پس از این اتفاق شرکت کیش‌ایر با در نظر گرفتن یک پرواز جایگزین مسافران را به سمت مقصد فرستاد.

مدیرکل روابط عمومی کیش‌ایر با بیان این که صحبت از انفجار در موتور هواپیما به هیچ عنوان صحت ندارد، تاکید کرد: این احتمال وجود دارد که به دلیل نقص فنی ایجاد شده صدایی ناگهانی در کابین شنیده شود اما این که یکی از موتورهای این هواپیما منفجر شده یا آتش سوزی در آن رخ داده باشد به هیچ عنوان صحت ندارد. خلبان این پرواز صرفا براساس مسوولیت خود پس از دریافت علامت نقص فنی، هواپیما را به زمین نشانده و پس از آن با پرواز جایگزین مسافران به مقصد خود حرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید