Performancing Metrics

تلگرام ۶۰ درصد پهنای باند کشور را اشغال کرد | اتاق خبر
کد خبر: 399588
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1396 - 18:45
معاون مرکز فضای مجازی کشور:
معاون مرکز فضای مجازی کشور از اشغال ۶۰ درصدی شبکه مجازی تلگرام خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیر خوراکیان امروز در دومین همایش فعالان فضای مجازی در سالن همایش‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، گفت: انقلاب اسلامی ما دارای مراحل و تهدیدات خاص در هر زمانه بوده است.

وی افزود: در هر مرحله نوع تهدیدها و چالش‌های پیش روی انقلاب نیز متفاوت می‌شود و از جنگ سرد و سخت نظامی به‌سوی مقابله‌های نرم و منعطف‌پذیرتر حرکت می‌کنیم.
معاون محتوایی مرکز ملی فضای مجازی کشور با ذکر این مطلب که ۲۳ میلیون نفر در کشور مشغول فعالیت در بازی‌های رایانه‌ای هستند: متاسفانه تنها  ۵ درصد این بازی‌ها بومی است.
او گفت: همچنین بازی‌های رایانه‌ای در ایران  به‌سوی بازی‌های موبایلی در حرکت است و بالغ‌ بر ۶۷ درصد بازی‌ها موجود در کشور بازی‌های موبایلی است.
خوراکیان با بیان این که بیش از ۶۰  درصد پهنای باند کشور توسط تلگرام اشغال‌شده است تصریح کرد: این شبکه پیام‌رسان در حال حاضر نزدیک به  ۴۰ میلیون کاربر دارد که ساعت ۲۲ تا یک شب بیشترین ساعت ترافیکی آن است.
معاون محتوایی مرکز ملی فضای مجازی کشور ادامه داد: ۵۸۰ هزار کانال در تلگرام در حال حاضر در کشور وجود دارد که در این‌ بین ۱۶ کانال تلگرامی بالای یک میلیون نفر عضو دارد.
خوراکیان تصریح کرد: بیشترین تعداد  عضو یک کانال تلگرامی ۳میلیون ۴۰۰ هزار نفر است و بیشترین بازید از یک پیام  نیز در حال حاضر ۲۰ میلیون نفر است.
معاون محتوایی مرکز ملی فضای مجازی کشور تأکید کرد: سایت‌های  همسریابی اینترنتی ۱۰۰ درصد دروغ و کلاه‌برداری مالی است و پلیس فتا به‌شدت با این‌گونه موارد برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید