Performancing Metrics

پیشرفت ۷۷ درصدی آزادراه همت-کرج | اتاق خبر
کد خبر: 401824
تاریخ انتشار: 16 آبان 1396 - 19:57
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:
معاون وزیر راه پروژه آزادراه همت-کرج ارا از پروژه های اولویت دار کشور عنوان کرد که بیش از ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، خیراله خادمی در حاشیه بازدید مدیران ارشد سازمان بازرسی کل کشور از روند این پروژه،   آزادراه همت-کرج را به عنوان یکی از راه های منتهی به پایتخت بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این آزادراه تکمیل کننده کریدور بین المللی شرق به غرب کشور است که با بهره برداری کامل از آن علاوه بر کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی شاهد کاهش بار ترافیکی درون شهری کرج با اتصال محور جدید به محور چالوس و کلاک و تسهیل دسترسی اهالی شمال کرج به استان های شمالی و تهران خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: این پروژه به طول حدود ۱۵ کیلومتر از انتهای منطقه ۲۲ شهرداری تهران آغاز و با عبور از منطقه گرمدره و کلاک کرج در محدوده منطقه حصار به جاده چالوس متصل می شود.

وی اجرای این پروژه را در قالب ۳ قطعه بیان کرد و در شرح این قطعه ها گفت: قطعه اول به طول ۵ کیلومتر هم اکنون زیر عبور قرار دارد و قطعه ۲ به طول حدود ۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در حال اجرا است.

خادمی ادامه داد: قطعه ۳ این پروژه نیز به طول ۵/۴ کیلومتر با پیشرفت حدود ۵۸ درصدی در دست احداث است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه با تاکید بر اولویت تکمیل کریدورهای بین المللی در کشور، احداث این آزادراه را در همین راستا دانست و سال آینده در ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل را سال توسعه و شکوفایی آزادراهها اعلام کرد که شاهد بهره برداری از آزادراههای مختلف و تکمیل کریدورهای بین المللی آزادراهی در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید