Performancing Metrics

جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی | اتاق خبر
کد خبر: 401881
تاریخ انتشار: 18 آبان 1396 - 10:20
قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی امسال نیز با بیمه آتیه سازان حافظ تمدید شد و سقف تعهدات در برخی موارد افزایش یافت.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، این قرارداد که از ۳۰ آبان ماه دارای اعتبار است تا اول آذر سال ۹۷ ادامه خواهد داشت و با در نظر گرفتن افزایش ۲۵ تا ۴۰ درصدی خدمات در قرارداد جدید، نرخ حق بیمه که سال گذشته ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان بود امسال به ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان به ازای هر نفر می‌رسد.

در این قرارداد سقف تعهدات خدمات فوق تخصصی از ۱۲ به ۱۴ میلیون تومان، سقف تعهدات خدمات طبی عمومی از پنج به شش میلیون تومان، سقف تعهدات خدمات پاراکلینیکی یک(سی تی اسکن، ام آر آی و...) از ۵۰۰ هزار به۷۰۰ هزار تومان، سقف تعهدات پاراکلینیکی دو و سه از ۳۰۰ به۵۰۰ هزار تومان  و سقف تعهدات آزمایش و پاتولوژی از۲۵۰ به ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

ادیانی، مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ درباره شرایط و امکانات خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: ما تلاش کردیم تا دسترسی مردم به خدمات در مراکز درمانی طرف قرارداد را از طریق صدور معرفی نامه آنلاین در اکثر مراکزی که بار مراجعات در آن زیاد است، تسهیل کنیم تا دیگر نیازی به مراجعه آنها به شعب و دریافت حضوری معرفی نامه نباشد.  همچنین با انعقاد قرارداد با شرکت پست امکان خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان در شهرستان‌هایی که تا پیش از این برای ارائه اسناد پزشکی خود به شعب و نمایندگی‌های آتیه سازان حافظ با مشکل مواجه بودند نیز فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ در مورد ضوابط  و مدارک بیمه‌گری در قرارداد جدید نیز اظهار کرد: کلیات شکل اجرای قرارداد از نظر نحوه اعمال ضوابط بیمه‌گری و اسناد پزشکی همچون سال گذشته است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید