Performancing Metrics

چشمگیر بودن بکارگیری اینترنت اشیاء در بهبود شرایط آبیاری | اتاق خبر
کد خبر: 402045
تاریخ انتشار: 21 آبان 1396 - 18:19
در جلسه مشترک وزیران ارتباطات و کشاورزی مطرح شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به جلسه مشترک امروز (۲۱ آبان ۱۳۹۶) اشاره و نتایج حاصل از بکارگیری اینترنت اشیاء در بهبود شرایط آبیاری را چشمگیر توصیف کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی _وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات_ با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به جلسه صبح امروز (۲۱ آبان ۱۳۹۶) خود با محمود حجتی _وزیر جهاد کشاورزی_ نوشت: در این جلسه که با حضور معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت جهاد کشاورزی و  به میزبانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، راهکارهای توسعه کاربردهای صنعت فضائی در حوزه کشاورزی کشور برای بهبود برنامه ریزی کاشت محصولات و نیز پایش آفت ها و ... را بررسی کردیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد مسائل مورد بررسی در این جلسه نوشت: با مرور دو پروژه آزمایشی انجام شده در دشت مغان و استان فارس در حوزه بکارگیری اینترنت اشیاء در بهبود شرایط آبیاری و داشت محصولات زراعی و باغی، نتایج چشمگیر حاصل از این دو پروژه تشریح شد. مقرر شد کمیته‌ای از دو طرف پیش نویس برنامه اجرایی را ظرف چهل و پنج روز تکمیل کرده تا در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید