Performancing Metrics

۳۲۸ کشته و بیش از ۳۹۵۰ مجروح/ اسامی برخی از مصدومان | اتاق خبر
کد خبر: 402061
تاریخ انتشار: 22 آبان 1396 - 08:54
جزئیات زمین‌لرزه ۷.۳ ریشتری در غرب کشور/ درحال بروز رسانی
به دنبال وقوع زلزله شدید در سلیمانیه عراق برخی از استان های غربی کشورمان لرزیدند که در پی آن تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز زخمی شده اند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از فارس، ساعتی پیش زلزله ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر شهر سلیمانیه عراق را لرزاند که این زمین لرزه برخی استان های غربی کشورمان را نیز به لرزه درآورد.

08:33/ سردار شریف سخنگوی سپاه: یگان های پیاده نیروی زمینی سپاه به همراه بسیجیان بومی برای امداد رسانی به زلزله زدگان از ساعات اولیه در منطقه حضور دارند/ هماهنگی با واحد های مهندسی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در منطقه به منظور کمک به باز شدن محورهای مواصلاتی صورت گرفته است.

08:31/ رئیس ستاد مدیریت بحران: حدود 150 نفر جان باخته اند. ارتش بسیج، سپاه و نیروی انتظامی و سایر دستگاه های اجرایی در حال کمک رسانی به حادثه دیدگان هستند.

08:31/ لحظاتی پیش زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ دهم ریشتر  استان کرمانشاه - حوالی سرپل ذهاب را لرزاند.

08:30/ عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور: برغم زلزله شدیدی که در غرب کشور به وقوع پیوسته است، همه فرودگاه های غربی کشور باز و عملیاتی هستند.

08:29/ سخنگوی پلیس از اعزام ۲ گردان نیرو مشتمل از تیمهای پلیسهای تخصصی و چند بالگرد بهمراه امکانات وتجهیزات لازم از تهران به محل زلزله در شب گذشته خبرداد.

08:26/ لحظاتی پیش جلسه ویژه رئیس جمهور با وزرای مسئول و دستگاهای امدادی در مورد امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاه آغاز شد.

08:25/ بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، پرسنل کلیه دستگاه‌های دولتی و خدماتی در روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه لازم است در محل کار حاضر باشند و تنها دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی تعطیل هستند.
در پی وقوع زمین لرزه شب گذشته، مدارس و دانشگاه‌های استان امروز تعطیل است.

08:15/ سرپرست سازمان اورژانس کشور که هم اکنون در سرپل ذهاب حضور دارد آخرین آمار مصدومین را تا این لحظه ۱۶۸۳ نفر اعلام کرد

08:10/ به دستور وزیر بهداشت،  قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت به منظور نظارت بر خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده، عازم کرمانشاه شد

07:55/ سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص): پس از وقوع زلزله نیروها و ماشین آلات کارگاه های مستقر در استان های ایلام و کرمانشاه به مناطق زلزله زده گسیل شدند و هم اکنون در حال امدادرسانی و آواربرداری هستند.

07:49/ به دستور امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش همه امکانات و نیروهای ارتش در خدمت آسیب دیدگان زلزله قرار گرفت.

07:44/ کولیوند سرپرست اورژانس کشور: بیمارستان  سرپل ذهاب قابل استفاده نیست، لحظه به لحظه بر ورود مصدومان به بیمارستان افزوده می شود و اورژانس  مجروحان را به سایر درمانگاه ها انتقال می دهند.

07:43/ رییس پلیس راه استان کرمانشاه: در محور دالاهو- سرپل ذهاب بر روی جاده سنگ وجود دارد رانندگان ضمن رعایت احتیاط کامل احتمال انحراف به چپ خودرو وجود دارد

07:42/ معاون سازمان مدیریت بحران کشور: مردم مناطق زلزله زده از ورود به ساختمان های آسیب دیده و  بدون استحکام خودداری کنند.

07:40/ هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در ایران جان باختن شماری از هموطنانمان در زمین‌لرزه شب گذشته را به دولت و مردم ایران تسلیت گفت.

07:33/ سعیدی، سخنگوی سازمان مدیریت بحران:

نظرات
ADS
ADS
پربازدید