Performancing Metrics

قطع آب در قصر شیرین مقطعی است | اتاق خبر
کد خبر: 402242
تاریخ انتشار: 25 آبان 1396 - 18:15
شرکت مهندسی آب و فاضلاب:
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام کرد: آب قصر شیرین که به علت شکستگی خط انتقال قطع شده است، تا چهار ساعت آینده مجددا وصل می شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرهاد کرکانی اظهار کرد: ۲۴ ساعت پس از وقوع زمین لرزه در قصرشیرین بلافاصله آب این شهر وصل شد اما با توجه به آسیب خط لوله اصلی و پس لرزه های مکرری که در این شهر وجود دارد، دوباره بخش هایی از این خطوط آسیب دیده و دچار مشکل می شوند که برای رفع این آسیب های جزئی لازم است یکی - دو ساعت در طول شبانه روز بصورت مقطعی آب قطع شود.

وی ادامه داد: از نظر تامین آب در شهر قصرشیرین هیچ مشکلی وجود ندارد و قطعی مقطعی در برخی از نقاط به دلیل آسیب هایی است که در نتیجه پس لرزه‌های موجود بر شبکه آب این شهر وارد می‌شود.

کرکانی منبع تامین آب قصر شیرین را سر پل ذهاب دانست و افزود: به دلیل طولانی بودن خط انتقال و وقوع این حادثه، شاهد ترکیدگی لوله در برخی نقاط بودیم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: به دلیل هدر رفت آب نمی توانیم تا رفع کامل آسیب، آب را وصل کنیم به همین دلیل آب به صورت مقطعی قطع و مجددا وصل می شود.

وی اظهار کرد: پنج نقطه شکستگی به طور کامل رفع شده و یک مورد باقی در حال تعمیر است.

کرکانی با اشاره به وضعیت تامین آب منطقه گفت: ١٢ تانکر آبرسانی سیار که به طور مستمر آب دارند، در این منطقه وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید