Performancing Metrics

بودجه ۵۰۰میلیون تومانی برای گازرسانی به روستاها | اتاق خبر
کد خبر: 403302
تاریخ انتشار: 19 آذر 1396 - 21:12
اتمام پروژه گازرسانی به روستاهای کشور با بودجه مورد نیاز ۲۷۱ میلیارد تومان، سال ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده که بودجه تخصیص یافته برای این پروژه در سال ۱۳۹۷، ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در جدول اعتبار طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۷ لایحه پیشنهادی بودجه برای بخش برنامه برنامه‌ریزی، نظارت و مدیریت بر امور نفت و گاز و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی حدود ۳۸ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

ترویج صرفه‌جویی و یارانه گازرسانی خانوارهای مستمند – بهینه‌سازی مصرف انرژی با بودجه حدود ۱۰۸ میلیارد تومان و گازرسانی به روستاهای کشور با بودجه حدود ۲۷۱ میلیارد تومان زیرمجموعه‌های بند مذکور هستند.

در فرآیند گازرسانی به روستاهای کشور که توسط شرکت ملی گاز ایران صورت می‌گیرد سال شروع پروژه ۱۳۸۷ و سال اتمام آن ۱۳۹۹ است. عملکرد سال‌های قبل از برنامه پنجم حدود ۲۳ میلیارد تومان و عملکرد دوران برنامه پنجم حدود ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

بر اساس این گزارش بودجه مصوب سال ۱۳۹۶ برای بند گازرسانی به روستاهای کشور حدود یک میلیارد تومان بوده، برآورد سال ۱۳۹۷، ۵۰۰ میلیون تومان و بودجه پیش بینی شده برای سال های بعد حدود ۲۲۷ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید