Performancing Metrics

شکوفایی اقتصاد در گرو امنیت اقتصادی است | اتاق خبر
کد خبر: 403583
تاریخ انتشار: 25 آذر 1396 - 21:11
وزیر اطلاعات:
وزیر اطلاعات گفت: شکوفایی اقتصاد در گرو امنیت اقتصادی است و باید از سرمایه گذار صیانت و حمایت کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین  سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان گلستان ، گفت: رشد و تعالی مسائل معنوی و عبودیت در گرو وجود امنیت است و باید به آن اهتمام جدی داشت.

وی با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، تصریح کرد: در سایه امنیت و سلامت می توان به اقتصاد مقاوم دست یافت و مسئولان باید به گونه ای عمل کنند که سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری احساس امنیت کنند.

وزیر اطلاعات افزود: حمایت ما از سرمایه گذار به خاطر سرمایه گذار نیست تا هر موقع بخواهد به اقتصاد کشور شوک وارد کند، بلکه به علت سرمایه گذاری و ایجاد فرصت شغلی در جامعه است.

علوی گفت: در مواجهه با تخلفات اقتصادی باید از بروز تخلفات پیشگیری کرد و برای افزایش سرمایه گذاری نباید از فساد اقتصادی چشم پوشی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود امنیت، عدالت و آرامش را حق مردم دانست و افزود: حکومت اسلامی باید چتر امنیت را برای همه آحاد جامعه از هر قوم و مذهب و ادیان مختلف بگستراند.

علوی با اشاره به آموزه های دینی و رعایت حقوق و عدالت، اظهار کرد: امیرالمومنین علی(ع) مدافع حق پایمال شده زن یهودی غارت زده بود.

وزیر اطلاعات، اجرای عدالت، حرمت گذاری، تامین معیشت، محبت و نیکی برای همگان را وظیفه حکومت اسلامی دانست و گفت: هر کس درون نظام دل در گرو حکومت اسلامی دارد باید از همه امکانات به ویژه امنیت برخوردار شود و وزارت اطلاعات به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین عناصر تامین امنیت، وظیفه خود می داند برای همه مردم فعالیت کند.

وی افزود: آرامش کنونی جامعه نتیجه چنین روشی است که مکتب اسلام برای ما در نظر گرفته است و مسئولان استانی وزارتخانه از محبوبیت شایانی در میان مدیران برخوردارند.

علوی در پایان با اشاره به رویکرد چرخش نخبگانی درون وزارت اطلاعات، از تلاشهای مدیرکل سابق اداره اطلاعات استان گلستان قدردانی و مدیرکل جدید را معرفی و منصوب کرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید