Performancing Metrics

خبرخوش به سبک روابط عمومی وزارت کار | اتاق خبر
کد خبر: 403761
تاریخ انتشار: 29 آذر 1396 - 20:24
وقتی حق مسلم، لطف تلقی می شود؛
روابط عمومی وزارت کار پرداخت حقوق معوق که حق مسلم بازنشستگان است را به عنوان یک امتیاز قلمداد و به عنوان خبر خوش برای این اقشار اعلام کرد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، پس از اینکه حقوق آبانماه بازنشستگان فولاد تا پایان آذرماه پرداخت نشد، در پی اعتراضات مکرر بازنشستگان، دوشنبه هفته گذشته با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشست بررسی و تسریع در پرداخت حقوق معوق این بازنشستگان برگزار شد.

پس از تعویق یکماهه در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد پیگیری این موضوع با فوریت در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد حقوق معوق آبان ماه و حقوق آذرماه نیز به حساب آنها واریز شود اما روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حقوقی که حق مسلم نیروی کار است و در شرایط عادی بدون تاخیر آن هم برای قشر بازنشسته کشور باید پرداخت شود را به عنوان یک امتیاز قلمداد و به عنوان خبر خوش برای بازنشستگان اعلام کرد.

بازنشستگان فولاد تاکنون بارها  به تاخیر در پرداخت حقوق  خود اعتراض کرده اند.

سید ناصر موسوی لارگانی یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی چندی پیش نیز در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها اعلام کرد که در جلسه مشترک با ربیعی، از سوی وزیر کار پیشنهادی برای پرداخت حقوق ماه‌های آینده بازنشستگان فولاد در مدت باقی مانده تا پایان سال ارائه شد تا پرداخت حقوق ماه‌های پایانی سال به همراه عیدی بازنشستگان فولاد دچار مشکل نشود.

البته به پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بودجه سال ۱۳۹۷ ردیف خاصی برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد پیش بینی شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد نیز درباره علت تعویق در حقوق بازنشستگان، پیش از این گفته بوده: به جهت اینکه خللی در مطالبات بحق بازنشستگان پیش نیاید مقرر شد با مطالعه مناسب بازار و در بهترین موقعیت نسبت به تامین منابع برای پرداخت حقوق در ماه های آتی از محل فروش سهام های در اختیار صندوق اقدام شود.

بحران صندوق‌های بازنشستگی یکی از ۶ ابرچالش اقتصادی پیش روی دولت است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید