Performancing Metrics

وجود مشکلات در سودآوری تلفن‌های ثابت | اتاق خبر
کد خبر: 405023
تاریخ انتشار: 26 دی 1396 - 17:25
رییس سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد
رییس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به مشتریان به صورت یک بسته واحد، این بسته را شامل خدمات ثابت و همراه توصیف کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رسول سراییان امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران شرکت مخابرات ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه تلفن همراه که همیشه سودآوری صعودی داشته است، روند خوبی داشته‌ایم اما در حوزه تلفن‌های ثابت مشکلاتی در حوزه سودآوری وجود دارد که بعضی از موارد آن خارج از حوزه مدیریتی بوده، اما خوشبختانه از سال 1395 این مسیر به سیر طبیعی خود برگشته و در حال بهتر شدن است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال ادغام همراه اول و شرکت مخابرات نیز بیان کرد: بهتر است از منظر تکنولوژیک و منافع بازار به این مساله نگاه کنیم؛ امروز همه اپراتورها به این سمت حرکت می‌کنند که تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را در قالب یک بسته به مشتریانشان ارائه کنند. این بسته شامل یک بسته ارتباطات ثابت و اینترنت و در کنار آن ارتباطات موبایلی است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران اضافه کرد: برای این‌که از سرمایه‌گذاری موازی جلوگیری شود و هزینه‌ها کاهش پیدا کند، الزاما همه اپراتورهای دنیا به این سمت حرکت کرده‌اند، در حالی که ما با تاخیر وارد این قضیه شده‌ایم، چرا که امکان ندارد در بازار رقابت جداگانه سرمایه‌ گذاری موازی انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید