Performancing Metrics

قصور احتمالی چین در امدادرسانی به سانچی باید به صورت فنی و کارشناسی بررسی شود | اتاق خبر
کد خبر: 405136
تاریخ انتشار: 29 دی 1396 - 10:42
میرزایی:
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت که تا الان نشانه‌ای مبنی بر کوتاهی چین در امدادرسانی به سرنشینان نفتکش سانچی وجود ندارد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، جلال میرزایی با اشاره به طرح ابهاماتی در خصوص قصور احتمالی دولت چین در امدادرسانی به سرنشینان کشتی سانچی، گفت: ما نباید درباره مسائلی که اطلاع دقیقی از آن نداریم پیش داوری کنیم آن هم در مورد کشوری که روابط گسترده‌ای با آن داریم.

وی افزود: چه بسا جریانی به دنبال این است که این موضوع را بهانه‌ای کند تا باعث تیرگی روابط ما با چین شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس خاطرنشان کرد: ما باید در قالب یک هیات کارشناسی و فنی این موضوع را بررسی کنیم که آیا کوتاهی از طرف دولت چین رخ داده یا خیر و نباید این موضوع را در سطح موضع‌گیری‌ها تقلیل دهیم. در واقع باید اجازه دهیم تیم کارشناسی موضوع را بررسی کند و ابعاد قضیه را تحلیل کند تا ببینیم چه نتایجی به دست می‌آید.

میرزایی گفت: آن موقع می‌توانیم با چینی‌ها در این باره صحبت کنیم. تا الان چیزی که نشان دهد چینی‌ها در این حادثه کوتاهی کرده‌اند وجود ندارد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان اظهار کرد: چینی‌ها در چند مرحله برای خاموش کردن آتش تلاش کردند اما موفق به مهار آتش نشدند اما در هر صورت ما منتظر دریافت گزارش‌ها در این زمینه می‌مانیم.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید