Performancing Metrics

مقابل الریان ۱۲ بازیکن داریم | اتاق خبر
کد خبر: 408579
تاریخ انتشار: 12 فروردین 1397 - 20:40
شفر:
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم مثل بازی با العین شاهد یک رفتار و فرهنگ خوب از جانب طرفداران باشیم.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی با الریان قطر اظهار کرد: بازی بسیار مهمی داریم. در ۷ ماه گذشته بازی‌های سختی داشتیم. امیدوارم ورزشگاه پر شود. به هوادارانمان می گویم که به ورزشگاه بیایند. امیدوارم مثل بازی با العین شاهد یک رفتار و فرهنگ خوب از جانب طرفداران باشیم.

او ادامه داد: بسیار سخت تلاش کردیم. یک پایه بسیار قوی در استقلال ایجاد شده است. ما در بازی فردا ۱۲ بازیکن داریم. ۱۱ بازیکن و تماشاگران. باید با ۱۰۰ درصد آمادگی روحی بازی را آغاز کنیم.

شفر اضافه کرد: در مورد تیم الریان باید بگویم که آنها تاکتیک‌شان را عوض کرده‌اند و در حال حاضر ۲-۵-۳ بازی می‌کنند. ما آماده‌سازی خوبی داشتیم. می‌توانیم تیم خوب و تاکتیک خوبی داشته باشیم. باید با اعتماد به نفس در زمین حاضر شویم.

سرمربی تیم استقلال درباره غایبان تیمش هم بیان کرد: تیام شاید یک نیمه بازی کند اما ریسک بالایی دارد. مجید حسینی آماده نیست. فرشید باقری دو روز قبل مصدوم شد. اگر پایه تیم خوب باشد می‌توانید کل فصل را خوب بازی کنید. ما آرمین سهرابیان را داریم که در دو بازی گذشته خوب عمل کرده است. در ذهن من ترکیب بازی فردا مشخص است.

شفر در مورد بازیکنان خطرناک الریان هم اظهار کرد: بهترین حالت برای مهار مهاجمان آنها این است که مهاجمان ما توپ را در بالای زمین نگه دارند. نباید در میانه زمین ریسک کنیم. هر بازیکنی که توپ را از دست می‌دهد باید اولین نفر برای به دست آوردن توپ تلاش کند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید