Performancing Metrics

سفر وزیر ارتباطات به کرمانشاه | اتاق خبر
کد خبر: 409400
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1397 - 11:06
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و افتتاح چند طرح ارتباطی، امروز(30 فروردین) وارد استان کرمانشاه شد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آذری جهرمی در ابتدای سفر خود به استان کرمانشاه، از مجتمع ICT و دیتا سنتر کرمانشاه بازدید کرد.

مجتمع ICT و دیتا سنتر کرمانشاه سال 95 کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آن از سال گذشته شروع شد و هم اکنون ساخت این مجتمع در مراحل پایانی قرار دارد. برای ساخت این مجتمع اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان صرف شده و پیش بینی می شود این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

این پروژه مرکز داده استانی است، بطوری که سرور تمام ادارات استان در این مجتمع متمرکز می‌شود. همچنین مدیران حوزه ICT استان از جمله مدیران پست، پست بانک و مخابرات در این مجتمع مستقر خواهند شد.

وزیر ارتباطات در ادامه سفر خود، 1235 طرح ارتباطی را بصورت همزمان در قصرشیرین افتتاح می‌کند. برای راه اندازی این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر 230 میلیارد تومان صرف شده است.

همچنین آذری جهرمی در ادامه سفر خود از روستای زلزله زده "کانی رش" بازدید می کند.

وی با سفر به شهرستان ثلاث باباجانی در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان شرکت خواهد کرد. وزیر ارتباطات در این سفر دیداری نیز با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خواهد داشت. آذری جهرمی در پایان سفر یک روزه خود نشست خبری با خبرنگاران در خصوص تشریح دستاوردهای این سفر در محل فرودگاه اشرفی اصفهانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید